Avatar billede lobber Nybegynder
10. februar 2005 - 12:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Felt 13 på nye kørekort

Hejsa

Jeg er lige ved at finde ud af hvad felt nummer 13 på bagsiden af de nye kørekort er til da vi ikke kan finde ud af det :-) så er der en her som kan hjælpe bliver jeg glad :-)

Lobber
Avatar billede nlgj Nybegynder
10. februar 2005 - 13:39 #1
Det ligner at der er et eller andet motiv i feltet. Det er garanteret noget der kun kan ses i et specielt lys eller lignende.

Altså en form for ægthedsbevis.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. februar 2005 - 15:58 #2
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. februar 2005 - 08:42 #3
Underlig accept af svar.

På siden jeg linkede til, kan man høre det helt korrekte svar.
Avatar billede lobber Nybegynder
11. februar 2005 - 10:13 #4
nej det gør man ikke... det er for at der skal kunne sættes chip i kortet.. og det er også et "ægthedsbevis" så der for fik han svaret...