Avatar billede aasberg Nybegynder
10. februar 2005 - 09:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere webusercontrols på samme side, med individuelle submitbut.

Jeg er ved at kode en application i Asp.NET (c#), når jeg anvender flere webusercontrols på den samme side og de hver især indeholder en form med en submitbutton består mit problem i at submitknappen fra den ene control også submitter fra den anden control. Hvordan kommer jeg udenom dette problem?
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
10. februar 2005 - 15:08 #1
du har vel forskellige <form> tags til dine controller, altså forskellig navngivning til hver form ?
Avatar billede burningice Nybegynder
10. februar 2005 - 15:56 #2
det er et typisk problem i asp.net da man her kun kan have EEN server-form (<form runat="server">)

mungojerrie>> www.asp.net

dog er der lavede forskellige workarounds på dette problem, og især Wilsons Webform er et af de bedre (http://aspalliance.com/articleViewer.aspx?aId=132&pId=)
Avatar billede aasberg Nybegynder
12. februar 2005 - 17:53 #3
Ærgeligt, det lyder ikke til at der er en nem måde at omgå problemet på. Jeg tror min løsning bliver, at jeg manuelt slår validering til og fra på input felterne.

Fandt en god artikel om problemet på msdn>>

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnaspp/html/aspdatastructures.asp
Avatar billede aasberg Nybegynder
12. februar 2005 - 17:56 #4
Avatar billede aasberg Nybegynder
06. april 2005 - 09:56 #5
slut
Avatar billede aasberg Nybegynder
06. april 2005 - 09:56 #6
slut