Avatar billede crappy- Nybegynder
09. februar 2005 - 21:08 Der er 5 kommentarer

Sourcecodes til PHP

Hey!
Jeg har et par PHP sider efterhånden. Men er ikke helt tilfreds med min kodning da den er "nybegynder" agtigt. Ville derfor vide hvordan jeg skal komme videre herfra. Tænkte på at kigge på andre sider, gerne hvor designet m.m. er dynamisk.
Nogen der kender en gratis sourcecode, eller lignede til en sådan side?
Eller i det hele taget bare forslag til at "komme videre".
Avatar billede moocher Nybegynder
09. februar 2005 - 21:11 #1
ved ikke, men jeg tog

webcafe.dk artiklerne

derefter har jeg kigget rundt og hver gang jeg har villet noget har jeg brugt

php.net hvor alle deres funktioner med eksempler osv er. Så din næste destination er fantasien ;)
Avatar billede crappy- Nybegynder
09. februar 2005 - 21:13 #2
Har igså kigget på webcafe artiklerne, men ville gerne finde ud af hvordan man koder et layout eller ligende i PHP.
Sidder lige pt. og leger med at kode det i funktioner. Men kunne være rart at se hvordan "gode" programmører koder deres sider
Avatar billede sorenbs Nybegynder
09. februar 2005 - 21:16 #3
Designet styres ikke med php.
PHP står udelukkende for det indhold der skal være interaktivt. Alt andet kan laves med almindeligt html og css.
Avatar billede crappy- Nybegynder
09. februar 2005 - 21:17 #4
Har bare set nogen koder hvor designet var dynamisk. Derfor blev det styret igennem PHP vha. funktioner.
Avatar billede moocher Nybegynder
09. februar 2005 - 21:31 #5
Du kan jo sagtens styre design, men husk at hver gang skal siden loades, da AL php bliver kørt før siden vises

Fordelen ved css og javascript er at du så kan ændre siden uden at du skal opdatere