Avatar billede visualsoft Nybegynder
09. februar 2005 - 20:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

En god CD emulator

Hej.

Jeg har brug for en god CD emulator - hvor finder jeg sådan en?
Avatar billede moocher Nybegynder
09. februar 2005 - 20:14 #1
Avatar billede visualsoft Nybegynder
09. februar 2005 - 20:16 #2
Tak for den hurtige respons! Tester det med det samme
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2005 - 20:17 #3
en CD emulator ?? altså et CDROM drev eller ?
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 20:18 #4
Avatar billede visualsoft Nybegynder
09. februar 2005 - 20:42 #5
Daemon: Unsupported language et eller andet

Den fra microsoft virker glimrende! Men hvordan fjerner jeg den daemon fætter igen?
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 20:44 #6
*S* så får du et svar...

Jeg kender ikke det der deamon værktøj.. men prøv i tilføj og fjern programmer i kontrolpanelet.
Avatar billede moocher Nybegynder
09. februar 2005 - 20:47 #7
Hmm bruger selv deamon og den har taget alt hvad jeg har givet den indtil videre... Men den bør kunne fjernes med tilføj fjern
Avatar billede visualsoft Nybegynder
09. februar 2005 - 20:49 #8
Nej det er ikke der.. oh.. skulle installere noget andet, os den siger "There's currently a Daemon TOOLS installation suspended" bla bla bla.. Den har vidst ikke færdiggjort installationen.. Men det underligt, jeg har prøvet med 2 forskellige værktøjer, begge har crashet systemet under installationen.. og mit system kører ellers fint og jeg har ikke set det før!
Avatar billede visualsoft Nybegynder
09. februar 2005 - 20:50 #9
Den viser daemon drevet i denne computer, men det kan ikke bruges ordentligt
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 20:50 #10
Medfulgte der ikke en uninstaller til det?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2005 - 20:53 #11
Har du haft genstartet din computer efter du har installeret deamon tools ? ellers prøv lige det og se om det ikke hjælper.
Avatar billede moocher Nybegynder
09. februar 2005 - 21:08 #12
jo mener der også følger en uninstaller med... den ligger i program mappen, og du skal genstarte før den virker ;)