Avatar billede dark-1 Nybegynder
09. februar 2005 - 18:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

usb hd falder ud??

hey
jeg har lige investeret i en ny usb hd case og sat en maxtor 200 gb disk i. Problemet er så at den "falder ud" engang imellem. Dvs jeg kan ikke se den i "denne computer" og kan heller ik brænde fra den, da der pludselig ikke kan overføres data.....

Havde først sat den til cable select..derefter som Master og lige meget hjælper det..

Hvad kan det skyldes...prøver lige som slave også...

Vh
DarK
Avatar billede dark-1 Nybegynder
09. februar 2005 - 18:53 #1
sry..kom sgu til at smide den i printere..  *g*
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. februar 2005 - 13:28 #2
Så læg et svar, som du efterfølgende lukker, så er det problem løst.
Avatar billede dark-1 Nybegynder
10. februar 2005 - 15:40 #3
LUKKET
Avatar billede dark-1 Nybegynder
10. februar 2005 - 15:45 #4
hmm
Avatar billede dragonknight Juniormester
17. februar 2005 - 11:14 #5
Du skal markere dit navn til venstre, og så klikker du på accepter.

Så skulle den gå igennem.