Avatar billede melise Nybegynder
08. februar 2005 - 22:28 Der er 8 kommentarer

Angående karaoke

Jeg har lige te spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med hvad er bedst af karaoke filer og hvor finder man et ordentiligt program til det så man kan synge derhjemme når man har fest. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig knus
Avatar billede moocher Nybegynder
08. februar 2005 - 23:26 #1
Hvis du ejer en DVD afspiller, kan du købe nogle fine plader til ingen penge i stereostudie (mener jeg) og så får du en bunke sange
Avatar billede lonepeter Novice
09. februar 2005 - 07:17 #2
I kvickly ekstra har de eller har i hvert tilfælle i meget lang tid haft et sæt bestående af flere cd´ere dvd´ere og sanghæfter og jeg mener at det koster 49,95

Det er sådan en rød papkasse på størrelse med 3-4 dvd kasser lagt oven på hinanden...
Avatar billede melise Nybegynder
09. februar 2005 - 11:20 #3
Hejsa og tak for svarene men det var på nettet jeg mente hvor man kunne finde sådan noget henne
Avatar billede jenst Nybegynder
10. februar 2005 - 16:29 #4
Du kan finde nogle filer der der hedder KAR i endelsen. Det er MIDI filer med indbygget tekst. Led med Google, der er masser af dem.
Winamp kan afspille dem så du kan læse teksten under afspilning af musikken.
Avatar billede melise Nybegynder
10. februar 2005 - 18:59 #5
Hejsa og tak for svaret jeg vil gerne vide hvad man skal have i winamp for at se teksten for jeg har winamp men kan ikke se teksten håber I kan hjælpe knus
Avatar billede jenst Nybegynder
11. februar 2005 - 07:46 #6
Du skal bruge et plug-in. Du kan selv vælge på denne side:
http://www.winamp.com/plugins/browse.php?search=yes&filter=C&query=karaoke

Det burde være det hele
Avatar billede melise Nybegynder
11. februar 2005 - 23:07 #7
Hejsa og tak for svaret jamen hvad for et plug-in er bedst til karaoke
Avatar billede jenst Nybegynder
12. februar 2005 - 14:44 #8
den med flest stjerner