Avatar billede proff Nybegynder
08. februar 2005 - 21:56 Der er 27 kommentarer og
3 løsninger

Cliche ris/ros?

Hej.

Er der nogle som har ris/ros om cliche.dk?
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 21:59 #1
Bryder mig ikke om Dem. Deres hoteller er meget ustabile når det kommer til Access database hvis du har meget travlt på den. Hvis du vil have noget cliche som holder lidt bedre skal du kigge på www.webdomain.dk ... de også stabile. (og har hørt det også er cliche hehe)
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. februar 2005 - 21:59 #2
kan desværre kun give dem ris, hvis du sammenligner med andre hosting selskaber, jeg har både været udefor en del nedetid, lukning af hoteller pga af misforståelser, teknikere der var rejst på ferie og derfor kunne supporten ikke hjælpe.

Det skal dog også siges man får hvad man betaler for.

Hvis du vil holde dig i den lave prisende vil jeg anbefale
www.unoeuro.dk som jeg bruger og er yderst tilfreds med
hvis du gerne vil spendere lidt ekstra i måneden så køb et hotel ved www.wannafind.dk
Avatar billede backside Nybegynder
08. februar 2005 - 22:00 #3
Til at starte med var det rigtig skod, de er så blevet meget bedre med tiden.
På det seneste har der godt nok været lidt problemer med mysql.
Deres support kan jeg ikke brokke mig over. Men deres "Driftstatus" sucks, den bliver kun opdateret hvis der har været problemer. Og så skriver de kun at der ikke har været uregelmessigheder. ;)
Jeg er alt i alt godt tilfreds.
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. februar 2005 - 22:02 #4
skal skrives at jeg bygger mine erfaringer på at jeg har haft dem for et år/halvt år siden, så jeg skal ikke kunne dømme om de har forbedret sig.
Avatar billede backside Nybegynder
08. februar 2005 - 22:03 #5
Hopper lige med på den med wannafind, hvis du vil betale lidt mere får du det ikke bedre.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. februar 2005 - 22:26 #6
Jeg har haft et af mine hoteller hos dem i 2 år og ikke haft nogen problemer med dem. Jeg har selvfølgelig heller ikke haft brug for support
Avatar billede wickedd Juniormester
08. februar 2005 - 22:27 #7
De fusker med regningerne, lorte selskab drevet af et par teenagere
Avatar billede talrinys Nybegynder
08. februar 2005 - 22:34 #8
Har kun haft problemer med dem, suspenderede mig uden nogen grund, og sender mig stadig regninger 2 år efter?
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 22:36 #9
Jeg er helt enig med talrinys i at de kan finde på at suspendere dit hotel for det skete også for mig.. fordi der var for meget trafik på mit hotel! og også derfor jeg fandt ud af deres access sucks.
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 22:40 #10
ligger lige et svar eftersom jeg er på vej ud af døren.. så kan du acceptere/dele/ eller afvise:)
Avatar billede backside Nybegynder
08. februar 2005 - 22:46 #11
wickedd>> "De fusker med regningerne, lorte selskab drevet af et par teenagere"
Har du noget at ha´ det i, eller er det bare en ide du har fået?
Avatar billede drip Nybegynder
08. februar 2005 - 22:47 #12
Hør;
Cliche er de støreste fuskere der findes. Deres side ser måske meget professional ud, og support via. chat er da også en "god" service. MEN SÅDAN ER DET IKKE!!

Jeg havde CLICHE i et år, et dårligt år. Da jeg bestilte havde de 5 subdomains (hovedsageligt, DERFOR jeg bestillte webhotellet), men efter 3 måneder, da jeg ville bestillte mit 2. subdomain, sagde de at de ikke kunne oprette flere, da denne mulighed ikke længere var tilgængelig. Fint nok, så må jeg leve med det, tiden gik. Og det blev efter hånden et år siden at jeg bestilte mit webhotel, efter et år med utroligt lange nedetider på CLICHEs servere, fik jeg en regning for det næste år, selvom jeg havde valgt at betale for et halvt år, efter min et årige lange periode, stod der at de havde sat det op til ET år. Derfor skrev jeg til dem at der var noget svineri, de svarede at sådan var det bare, og var faktisk ligeglad med mig, derefter beder jeg dem lukke mit webhotel, hvilket de nægter. Derefter sletter jeg ALT på mit webhotel, og skriver at jeg ikke længere bruger det, og at jeg ikke er bundet af deres aftale, da jeg er under 18. De svarede at det var ligegyldigt. Derefter kontaktede jeg FORBRUGERRÅDET, de sagde at jeg ikke var bundet af noget, hvilket jeg skrev til CLICHE, men de svarede ikke. Tilsidst prøvede jeg at kontakte dem via. deres CHAT-Support, hvor jeg bla. fik afvide at de IKKE havde modtaget min opsigelse med posten, selv om jeg sendte den, første gang jeg opsagde.

Der blev ved med at komme rykkere, selv om jeg havde flyttet mit domæne, men tilsidst gav de op.

Mit råd til dig; HOLD DIG VÆK FRA DEM!!
Avatar billede drip Nybegynder
08. februar 2005 - 22:48 #13
Det skulle have været et svar.
Avatar billede backside Nybegynder
08. februar 2005 - 22:55 #14
drip>> Det er næsten 2 år siden nu, der er sket meget siden da.
Avatar billede drip Nybegynder
08. februar 2005 - 22:58 #15
backside -> Det er 1½ siden, der er ikke sket en skid siden.

En gang ENORM dårlig service, fusk osv. altid ENORM dårlig service, fuck osv.
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. februar 2005 - 22:59 #16
Meget nedetid, i skrivende stund har de også problemer med deres mailserver (har de haft en uge nu). Jeg får f eks ingen breve herfra, eller rettere sagt jeg får dem imorgen ;o)
Ärgrer mig over at jeg valgte dem og tror jeg inden for den närmeste tid bytter.
//Michael
Avatar billede drip Nybegynder
08. februar 2005 - 22:59 #17
Selv SURFTOWN er bedre end CLICHE!! Tænk på, ved CLICHE får du mindre, end du betaler for, du kan få det andre steder, billigere, og bedre!!
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. februar 2005 - 23:01 #18
Hovsa, glemte at skrive at jeg har en .se-domäne, men tror det er hip som haps med det.
Avatar billede backside Nybegynder
08. februar 2005 - 23:13 #19
proff>> Er du blevet klogere?    *GG*
Avatar billede hmortensen Nybegynder
08. februar 2005 - 23:22 #20
Jeg har haft cliche i 2-3 år, og kun oplevet et nedbrud (har nok været flere, men ikke som jeg har opdaget).

Jeg har fået god support, og har ikke haft nogle problemer hverken med oprettelse af subdomæner eller mail.

drip & wickedd: Dette er exp.dk og ikke svin-folk-til-med-grimme-ord.dk
Prøv at hold Jer i en pænere tone. Man kan godt fortælle at noget ikke lever op til ens krav/forventninger, uden at tage ord som "lort" og "fuck" i brug.
Avatar billede drip Nybegynder
08. februar 2005 - 23:25 #21
Proff; mit råd til dig er at holde dig langt væk fra CLICHE. De tænker kun på en ting, penge. Desuden lovede de Windows 2003 servere, med ASP.NET, i foråret 2004, men de kom.. ALDRIG.. de er der ikke endnu. Da jeg skrev til dem i DECEMBER 2003, arbejdede deres teknikere på det, og jeg har dog aldrig hørt om nogle, der har brugt over et år på at sætte et par Windows 2003 servere op, men nu er det jo også CLICHE!!
Avatar billede drip Nybegynder
08. februar 2005 - 23:28 #22
hmortensen -> Jeg sviner ikke nogle til, jeg siger det bare som det er. Jeg har ikke direkte sagt, at Cliche er dumme eller åndsvage, derimod skriver jeg ting, der kan HENTYDE til at det er havde jeg mener.
Avatar billede backside Nybegynder
08. februar 2005 - 23:50 #23
Som jeg ser det er stillingen.....
For:  42,8%
Imod: 57,2%
(ja, jeg keder mig lige nu) *G*
Har dog ikke medregnet wickedd´s useriøse kommentar.

Jeg synes ikke det skal baseres på år gamle sager, skriv dog et fornuftigt og aktuelt
synspunkt, om så det er godt eller dårligt.

For 2-3 år siden kunne jeg aldrig drømme om at købe en Skoda, men det kunne da jeg godt i dag hvis det ikke var fordi jeg havde en glimrende bil i forvejen.
Man kan ikke rigtig bruge fortiden til noget.
Avatar billede proff Nybegynder
09. februar 2005 - 07:16 #24
Jeg dropper cliche.dk, som jeg havde planlagt - og går istedet efter wannafind.dk ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. februar 2005 - 07:23 #25
hvis du vælger wannafind bliver du ihvertfald ikke ked af det, det kan jeg love dig. hvis du ikke mener du har råd til de 50-70 kroner i måneden kan du jo stadig vælge www.unoeuro.dk hvor ejerne bag er de samme som wannafind.
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. februar 2005 - 07:24 #26
backside - jeg skrev også mine oplevelser var basseret på nogle år siden. Jeg kan kun sige at eftersom jeg oplevede meget nedetid og dårlig support hos cliche. Så vil jeg ikke anbefale dem. Om de er blevet bedre kan jeg ikke svare på, og det er de måske sikkert.
Men hvis du har en dårlig oplevelse med et selskab, vælger man dem jo ikke lige med det samme igen :)
Avatar billede backside Nybegynder
09. februar 2005 - 08:21 #27
triple-x>> Nope, det har du helt ret i.

proff>> Godt valg....
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2005 - 04:08 #28
ja jeg har også nok kviet mig, men jeg tro sku nok jeg har martriale nok til at andmelde dem for svindel, de rukker for betaling af en vare de ikke har leveret, og nu i dag, er de ikke i stand til at levere, for jeg kunne ikke holde ud at se mit domaine ligge og flagre ude i den store verden uden nogen hade kontrol over det, den del har jeg fået chek på,
mit domain = go4one.com op rettet gennem Wannafind.dk en uge efter jeg indbetalte til cliche for det samme. det gransker til en politiandmedelse
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
19. februar 2005 - 04:20 #29
cliche = dårlig service, (2måneder om at oprette webhotel, selvom de flere gange sagde at du virkede det...)

Så rigtigt godt valg at vælge wannafind.dk de er meget proff.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2005 - 04:37 #30
Cliche=cliche i sig selv. Og nok så meget andet, en skal stoppe sådan noget nå vi taler om bundefangeri