Avatar billede johnp Nybegynder
08. februar 2005 - 21:35 Der er 9 kommentarer

Bill Gates fantastiske bræk: Media Player - HJÆLP

Hej derude

Rige Bill har lavet en opdatering af Media Player, nu 10, og uanset hvad jeg gør, går der ged i den: Jeg får en fejlmeddelelse cood 1197 - filen kan ikke findes/læses - eller cood: 11B3 - fejl i netværket. Jeg har siddet og fedtet med proxy-instillingerne og sat dem til automatisk søgning. Lige meget hjælper det.
Jeg har flere gange fjernet lortet i tilføj/fjern i Windomskomponenter og installeret det fantastiske omgang lort en gang til. Og får samme fejl.
Hvis du kan hjælpe vil jeg blive meget taknemmelig - jeg trænger til at høre Radio Mexico City - og jeg overvejer faktisk at sende en pose frosne forårsruller til den, der kan hjælpe med at løse problemet.
Mange venlige hilsner
John P
Avatar billede bacarden Nybegynder
08. februar 2005 - 21:39 #1
Mediaplayer er en af de ting der virker optimalt i Windows!
Avatar billede johnp Nybegynder
08. februar 2005 - 21:40 #2
Det var da rart at høre

John P
Avatar billede milter Ekspert
08. februar 2005 - 23:29 #3
Har det virket? Har du kunnet høre radio over hovedet?
Avatar billede alligator Nybegynder
09. februar 2005 - 00:04 #4
Hmm ikke for at lyde poppet, men er det en orginal windåse du køre med ?
Avatar billede c-holst Novice
09. februar 2005 - 06:38 #5
hent den version du vil bruge, eller den du ved virker

afinstaller i tilføj...
afinstaller alle dine codec med mere
afinstaller alle dine playere

genstart dyret

læg din xp cd i drevet og tast følgende kommando i kør.
sfc /scannow  husk mellemrum før /
tjekker og retter vigtige filer

installer nu mediaplayer, playere og Nødvendige codecs. undlad altid smarte codecpakker, da de ofte laver ged i tingene
Avatar billede johnp Nybegynder
09. februar 2005 - 10:27 #6
Hej c-holst - og tak for dit svar. Det lyder helt rigtigt. jeg er bare i tvivl om, hvad codes er..? Hvordan fjerner jeg codes og hvordan installerer jeg dem.
Håber du kan hjælpe.

Mange venlige hilsner
John
Avatar billede c-holst Novice
09. februar 2005 - 22:41 #7
codecs, er noget du har installeret, for fx at se film fra nettet med mere.
mange fristes til at installere codec pakker. har du ingen codec installeret, er det helt fint, så har du sikkert heller ikke brug for nogen

du kan afinstallere dem fra tilføj fjern programmer
Avatar billede c-holst Novice
12. marts 2005 - 06:44 #8
http://www.videolan.org/  prøv denne lækre sag. den klarer alt på egen hådn, også dvd

hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 17:34 #9
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst