Avatar billede melise Nybegynder
08. februar 2005 - 19:28 Der er 2 kommentarer

Angående midi filer

Jeg har et spørgsmål som jeg håber der er en der kan hjælpe mig med kan man brænde midi filer over på en cd og hvordan gør man det hvad bruger man til det håber I kan hjælpe mig knus
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
08. februar 2005 - 19:40 #1
Man kan ikke afspille midi på en cd eller dvd afspiller, da det ikke er lyd kun data til musikinstrumenter
Mener dog du kan vælge at optage lyden fra dit midi modul der er indbygget i din PC vha af et hardiskrecorder program, f.eks det optagerprogram der følger med til XP
Avatar billede melise Nybegynder
08. februar 2005 - 21:09 #2
Tak for det jeg prøver og finde ud af det!Er der nogle der ved hvor man finder programmer til at hente karaoke sange