Avatar billede spaseren Nybegynder
08. februar 2005 - 18:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

har et problem med program til netcafé

programmet hedder launcher og kan ikke køre i windows xp hvad kan jeg gøre eller kan det lade sig gøre har prøvet næsten alt programmet bliver ikke lavet mere og der er ikke nogle opdateringer til det hjælp
Avatar billede bonedevil Nybegynder
08. februar 2005 - 20:14 #1
Har du en side hvor man kan se hvad det er for en program...??
Avatar billede spaseren Nybegynder
08. februar 2005 - 21:09 #2
det er der ikke da firmaet ikke laver det længere
Avatar billede alligator Nybegynder
09. februar 2005 - 00:05 #3
Hmm, hvis ikke der er firmaere der laver det længere, hvordan kan i så købe licenser ?
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
09. februar 2005 - 00:11 #4
Har du prøvet at køre programmet i kombilatitsmode ?
og så vælge 98/95 eller hvad det nu er udviklet til ?
Avatar billede spaseren Nybegynder
09. februar 2005 - 10:49 #5
programmet blev købt for ca. 3år siden hvor man godt kunne købe det der var  det ikke noget problem.
licenserne har vi stadig da de er købt der
det virker ikke at køre dem i kombatibel mode har vi prøvet
Avatar billede spaseren Nybegynder
09. februar 2005 - 13:06 #6
det mærkelige er at server delen virker under xp
Avatar billede janomel Nybegynder
11. februar 2005 - 22:19 #7
Du skal altså komme med alle informationer om programmet. Eller bare firma og det rigtige navn, til en start. For tror ik at så mange kender programmet. Men kender tips og triks til at få afviklet det....

Og da du arbejder på en net cafe. Har du jo en del viden om computer, går jeg ud fra. Så f.eks. mig selv, kan ik se mening i at komme med, forslag, helt fra bunden, som du sikket selv har prøvet....

Jeg syntes at jeg skal gætte mig for meget frem, til at komme med et svar
Avatar billede spaseren Nybegynder
05. april 2005 - 13:22 #8
da der ikke er nogle der kan hjælpe mig tager jeg selv pointene tilbage