Avatar billede wraithbone Nybegynder
08. februar 2005 - 18:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sync af nokia telefon

Hej

Når jeg sync'er min nokia 6230 med min outlook 2003 får jeg en popup med at jeg skal give den adgang i så og så lang tid.. denne får jeg ikke på arbejdet og vil meget gerne have fjernet. nogen der ved hvordan? det ville være rart at den bare sync'er uden at der kommer den popup så ens kalender bare altid er i orden. :)

på forhånd tak
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2005 - 02:35 #1
Ja det kan du opsætte under egenskaber for synkroniseringen.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. februar 2005 - 07:41 #2
screem_brille >> Jeg er også interesseret - kan du beskrive det lige mere præcist?
Avatar billede wraithbone Nybegynder
16. februar 2005 - 08:55 #3
Jeg har set hvor jeg kan i nokia's program og kan stadig ikke finde det.. er det muligt du kan precisere HVOR det ligger?
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2005 - 09:14 #4
JA jeg skal præcicere det senere idag, skal snart ud af døren, så det bliver først når jeg kommer hjem ;)
Avatar billede wraithbone Nybegynder
22. februar 2005 - 14:40 #5
brille`?
Avatar billede screem_brille Novice
22. februar 2005 - 16:21 #6
Ups sorry har da helt glemt at få kigget på det, hvilken version af Pcsuite benytter du ?
Avatar billede wraithbone Nybegynder
22. februar 2005 - 22:00 #7
Den nyeste på nokias hjemmeside til en 6230.. det er version 6,41,6.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. marts 2005 - 15:33 #8
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. marts 2005 - 18:18 #9
Jeg har selv haft problemer med dette vildt irriterende problem, men det ser ud til at clickyes klarer det - smart.
Avatar billede wraithbone Nybegynder
02. marts 2005 - 14:00 #10
Okikke det jeg havde regnet med men det virker da som et ok alternativ:) det er det tætteste jeg kan komme så takker herfra. :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. marts 2005 - 14:53 #11
Men det er da lidt underligt at der ikke er nogen løsning på problemet, i selve Outlook. Takker for point!
Avatar billede wraithbone Nybegynder
03. marts 2005 - 08:56 #12
Ja meget.. der burde være et sted hvor det var lidt mere dokumenteret... Du skal ikke takke for det.. du har fortjent dem. ;)