Avatar billede anne-m Nybegynder
08. februar 2005 - 15:24 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Hjælpe mig med en preloader?

Hejsan.

Jeg har forsøgt at lave en preloader – ved at downloade en fra flashkit. Men jeg kan ikke få det til at virke.

Så nu er jeg på banen for at høre om der er en der gider smide en preloader ind i min flash... så jeg kan se hvordan det ser ud når det fungerer! ;o)

hvis der er en der gider så skriv til
mail(snabel_a)grafikken.dk
så sender jeg .fla filen til dig.

Venlig hilsen
Anne-Marie.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
08. februar 2005 - 16:46 #1
har sendt en mail ;)

/rosenberg
Avatar billede lulc Nybegynder
09. februar 2005 - 07:45 #2
Hej..
Jeg har selv lige lavet en preloader der fungerer perfekt.. Den angiver hvor mange procent der er loadet, og du ka' også smide en måle-bar ind på den..
Men jeg har lige sendt dig en mail.

-Lucas
Avatar billede anne-m Nybegynder
09. februar 2005 - 08:42 #3
Hej Lucas og Rosenberg.
Jeg har sendt filen til jer begge. Håber det er ok.

Jeg vil også gerne give point til jer begge to – for jeres ulejlighed.
Glæder mig til at se hvad jeg har gjort galt.

;o)
Avatar billede lulc Nybegynder
11. februar 2005 - 08:31 #4
Har sendt en mail..

Svar,
-Lucas
Avatar billede anne-m Nybegynder
11. februar 2005 - 08:34 #5
Jeg har ikke fået nogen mail fra dig Lucas ?  ;o/
Avatar billede lulc Nybegynder
11. februar 2005 - 10:13 #6
Hmm.. Jeg sendte den i morges kl 7:30.. Jeg kunne ikke sende fla. filen til dig over mail, på grund af størrelse. Men har lagt den her: http://www.squint.dk/Squint/preloadertest.fla

Skriv lige når du har hentet filen, så jeg ka' slette det fra mit website.

-Lucas
Avatar billede anne-m Nybegynder
11. februar 2005 - 10:49 #7
nå... den downloader ikke .fla filen... men åbne en side med kode... send den til denne her mail i stedet for
den skulle kunne klare størrelsen.

amk(snabel)rosencommunication.dk
Avatar billede lulc Nybegynder
11. februar 2005 - 11:03 #8
Mærkeligt.. Den downloader fint hos mig..
Det har ikke noget med din mail at gøre.. Det er fordi jeg benytter en online indbakke til min mail, som kun tillader max 2000 kb.
Jeg har lige prøvet at sende fra en anden mail: sketcher(snabel_a)jubiimail.dk - Den sendte, men jeg ved ik' om den godtog den vedhæftede fil.
Ellers installerer jeg Outlook på min computer når jeg kommer hjem, så ka' jeg i hvert fald sende det:D

-Lucas
Avatar billede anne-m Nybegynder
11. februar 2005 - 15:04 #9
Jeg har fået den nu Lucas :o) jeg har desværre ikke tid til at se på den før i morgen.

Men indtil videre tusinde tak!
Avatar billede anne-m Nybegynder
11. februar 2005 - 15:06 #10
nej!!! "failed to open" mon ikke du kunne pakke den i en zip ;o) så den ikke bliver beskadiget... ved godt at det er ved at være rigeligt at bede dig om.
Avatar billede lulc Nybegynder
11. februar 2005 - 17:58 #11
Jeg prøver at zippe den og sende den til din mail...
Det er Flash MX 2004 du har, ik'?

-Lucas
Avatar billede anne-m Nybegynder
14. februar 2005 - 08:33 #12
jo det er det.

tak fordi du gider ;o) !
Avatar billede lulc Nybegynder
14. februar 2005 - 21:55 #13
Har du fået den?
Avatar billede anne-m Nybegynder
15. februar 2005 - 08:31 #14
Jeg har fået den. men den kan stadig ikke åbne preloadertest-1.fla filen i flash mx.
Avatar billede lulc Nybegynder
21. februar 2005 - 11:04 #15
Hvordan går det med filen?
Avatar billede lulc Nybegynder
22. marts 2005 - 08:27 #16
Ingen respons?
Avatar billede anne-m Nybegynder
22. marts 2005 - 17:11 #17
Undskyld! jeg har haft travlt på arbejde – så jeg har ikke været herinde i lang tid. Jeg nåede aldrig videre med min flash preloader men den er stadig på min to-do list... men lulc du får point. Og så må vi lukke indtil videre.
Avatar billede lulc Nybegynder
09. april 2005 - 00:21 #18
Takker, for god ordens skyld. Bar' skriv hvis der skulle være brug for det.