Avatar billede crn Nybegynder
08. februar 2005 - 09:09 Der er 8 kommentarer

Lyden blev væk i Adobe Premiere

Jeg har en AVI fil når jeg henter den ind i Adobe Premier er lyden der fint, men når jeg trækker den videosekvensen ned på timeline og laver Preview er der ingen lyd, hvordan får jeg lyden med ??
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
08. februar 2005 - 10:49 #1
Det er ikke sådan at du er kommet til at "mute" lyden, det kan du se ude i venstre side i tidslinien?
Avatar billede crn Nybegynder
08. februar 2005 - 10:52 #2
Nej, jeg kan jo hører lyden på orginalen, det er kun den i timeline som ikke kan høres.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
08. februar 2005 - 13:33 #3
Ja - men der er også forskel på at høre lyden fra originalen og på tidslinien. Kan du se om lyden er ligger på tidslinien?
Avatar billede crn Nybegynder
08. februar 2005 - 13:37 #4
Ja, der er audio linie på tidslinien, når jeg skriver original er det stadigt Premiere jeg bruger til at afspille den i med lyd.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
08. februar 2005 - 17:03 #5
Hov, det prøvede jeg også engang, mente jeg gik ind video viduet og højreklikkede, under playback eller et noget der minder om det, kan man vælge de forskellige playback settings.
Ganske vist ikke særligt godt formuleret, men sidder desværre på arbejde, og kan ikke lige huske i hovedet hvad det hedder.
Men i hvert fald højreklik på prewiev viduet, kan ikke huske om det er det højre eller venstre, vælg et eller andet sted setings for audio, og find det rigtige.

Prøv evt at liste mulighederne her, så får min hukommelse det nok bedre
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
08. februar 2005 - 20:43 #6
Ja Jacob har ret - under preview vinduet er der et højtaler symbol i højre side, prøv at trykke på det. Jeg har Premiere 6.5 ved ikke om det samme gør sig gældene i Pro.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
14. februar 2005 - 14:09 #7
Fandt du ud af det???
Avatar billede crn Nybegynder
18. februar 2005 - 10:20 #8
Nej, jeg opgav og brugte 1 video splitter til denne film, så må jeg se næstegang om jeg har samme problem.