Avatar billede expo Nybegynder
07. februar 2005 - 17:14 Der er 6 kommentarer

Hvilke bærbare?

Hej Alle

Jeg står overfor at skulle investere i 3 bærbare computere.
Jeg er ikke komplet opdateret på den bærbare front.

Hvis vi nu gik ud fra at prisen skal ligge mellem 8000-10000 kr. kender i så nogle bærbare hvor jeg får en høj ydelse og et godt produkt?

Jeg venter på forslag :-) På forhånd tak!
Avatar billede klavil Seniormester
08. februar 2005 - 19:34 #1
Det kommer lidt an på hvad du forventer din bærbare skulle. Skal den også kunne køre avancerede spil.
Avatar billede expo Nybegynder
08. februar 2005 - 22:26 #2
Det ville jeg absolut ikke klage over! Evt. HL2, har set det køre glimrende på den seneste ALDI-bærbare...
Avatar billede klavil Seniormester
09. februar 2005 - 16:38 #3
Her er lidt at kigge på. Jeg vil helt sikkert vælge en bærbar med et 128mb ram på grafikkortet og jeg tror de største til bærbar er Radeon 9700 Pro som er et glimrende grafikkort.
Du skal sørge for at få en med min. 512 mb ram som hukommelse.
En Hd på omkring 60 til 80 GB.
Jeg smider lige nogle forslag om lidt.
Avatar billede klavil Seniormester
09. februar 2005 - 17:22 #4
Mit forslag til Processer ER Intel M-755 2,0 Ghz. Det ser ud til at være en solid processor. Den er lidt dyrere omkring 10300 kr.
Her er en test af den sammenlignet med almindelige CPUér:
http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=dothandesktop&page=1
Jeg håber du har lidt mere at gå efter nu, ellers må du spørge igen.
Avatar billede klavil Seniormester
09. februar 2005 - 17:24 #5
Glemte lige en ting.
Vælg en med udskiftelig kort eller trådløst netværk. Kan ikke lige huske hvad modulet hedder.
Avatar billede expo Nybegynder
09. februar 2005 - 20:13 #6
Super, jeg kigger på dit link :-)