Avatar billede Halløj1 Nybegynder
07. februar 2005 - 14:40 Der er 6 kommentarer

Lav Telefonliste ud fra brugere i AD!

Hej all
Jeg syntes lige jeg så en tråd tidligere med netop mit spg. med at lave en telefonliste ud fra de brugere der var i AD, men nu kan jeg ikke finde den igen.
Er der nogen der kan henvise til tråden igen.
Eller Har du en løsning

tak
Avatar billede maximus25 Nybegynder
07. februar 2005 - 16:20 #1
Hej negerfrans
Jeg smider lige at svar til dig med en tråd der kunne være den du leder efter:

http://eksperten.dk/spm/304872

Ellers kan vi fikse et script til dig hvis det ikke er det rigtige:):)
Avatar billede Halløj1 Nybegynder
10. februar 2005 - 14:21 #2
Det kan da godt være at det er det rigtige, men at give 298$ for det er måske lige i overkanten.  :o)

Så hvis du har noget liggende, så er jeg klar på det!
tak hilsen Bo
Avatar billede killerclown Nybegynder
27. februar 2005 - 20:07 #3
Hey negerfrans !
Jeg skal lige forstå spm. korrekt.

Du vil gerne have en liste over brugerene i AD samt deres telefonnumre ?

/Killer
Avatar billede Halløj1 Nybegynder
28. februar 2005 - 10:08 #4
yes det er korekt, altså med det tlf nummer som står i AD'et.
/BB
Avatar billede killerclown Nybegynder
28. februar 2005 - 10:20 #5
Ok ...
Er det for en specifik OU eller alle ?
Avatar billede Halløj1 Nybegynder
28. februar 2005 - 11:07 #6
bare alle sammen!
Det ville være nice. Men egentlig kunne det også være meget praktisk hvis man kunne specificere hvilken OU det var. Men hvis det er mega svært så er det cool bare med det første.
/BB