Avatar billede sixer Nybegynder
07. februar 2005 - 14:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design

Hej...

Jeg kunne godt tænke mig hvis I ville vurdere mit design.

http://www.peppino.dk/design.jpg

På forhånd tak.
Avatar billede freud Nybegynder
07. februar 2005 - 16:12 #1
enkelt og stil rent design - passer fint hvis siden er tænkt som f.eks. CV
Avatar billede sixer Nybegynder
07. februar 2005 - 16:22 #2
Takker :)

Ja det er beregnet til at vise det frem jeg nu kan :) Som et CV.
Avatar billede minus Nybegynder
08. februar 2005 - 22:30 #3
synes det er et rimelig stilrent side. og som freud siger, så kan den godt gå hen og passe godt til et cv.

også fimelig fint, at den er simpel :) men kan godt gå hen og blive ALT for simpelt. måske flere farver, former og lignende vil give et lille pift.

toppen virker rimelig utydelig, selv om den en er i baggrunden. det kan godt gå hen og blive lidt irriterende. ellers kan den også virke lidt for stor.
Avatar billede kimdolleris Nybegynder
09. februar 2005 - 09:02 #4
meget simpelt blåt site. Meget pænt, men som minus siger; det kan blive alt for simpelt. Hvis du er glad for den blå farve og ikke har lyst til at bruge andre kan gråtoner klare tricket...?! Bare husk kontrasterne så det ikke bliver for fersk/fladt at se på. Evt. mørke gråtoner/lyse blå - lyse gråtoner/mørk blå.
Avatar billede bertil_89 Nybegynder
10. februar 2005 - 11:19 #5
Fint, afslappet og balanceret
good work :)
Avatar billede sixer Nybegynder
10. februar 2005 - 14:27 #6
minus... Det med mit top billed, hvad mener du så at jeg skal gøre der? Mere tydeligt, eller mindre tydeligt?
Jeg vil prøve at lave nogen effekter på det, når jeg får tid :)

Jeg vil muligvis gøre, så menuen kommer til at træde lidt mere frem, pt. ser det ud til at den er sunket ind i skærmen :)

Men tak for de fine ord :)