Avatar billede stof Nybegynder
05. februar 2005 - 20:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Itunes vs. Winamp

Fordele og ulemper ved de to programmer...

Jeg har altid været stor tilhænger af winamp men nu hvor jeg er oppe på mange numre er den lidt langsommere om at reagere..

Vil derfor gerne vide hvad forskellen er?!?!
Avatar billede onkelmor Nybegynder
07. februar 2005 - 16:16 #1
Med iTunes er det nemmere at holde styr på alle dine sange. iTunes kan sortere din musikmappe således at der bliver oprettet en mappe til hver kunstner og derunder albums.
Til gengæld er det et ret tungt program. Og der er ikke nogle genvejstaster til at skifte sang, hvis du er i et andet program, men det findes der vist plugins der kan ordne.

MVH
Lasse
Avatar billede stof Nybegynder
10. februar 2005 - 15:05 #2
Okay ja..

Ikke flere tips?!?

Ellers laver du bare et svar onkelmor!!
Avatar billede onkelmor Nybegynder
10. februar 2005 - 15:45 #3
:)