Avatar billede pernillem Nybegynder
05. februar 2005 - 18:06 Der er 1 løsning

Ingen lyd i højttalere - kun i hovedtelefoner

Hej eksperter

Min mor har en pc og fladskærm, hvor højttalerne er indbygget i skærmen. Højttalerne har hidtil fungeret fint, men efter at hun har anvendt hovedtelefoner, kommer der ikke længere lyd ud af højttalerne - kun i hovedtelefonerne, når disse tilsluttes.

Jeg synes, at jeg har været igennem alle lydindstillingerne og har også kørt XP's guide for lydfejlfinding, men lige lidt hjælper det. Hvad kan der være galt?

Det skal siges, at det er tjekket, at ledningerne er sat rigtigt i.
Avatar billede pernillem Nybegynder
05. februar 2005 - 18:07 #1
Lukkes da det er oprettet i en forkert kategori. Ups...