Avatar billede giang Nybegynder
05. februar 2005 - 00:35 Der er 24 kommentarer

Partner søges til drift af websites

Hej Eksperter

Vi driver en række kommercielle websites. Den seneste tid har vi opnået stor vækst, hvilket betyder at vi ikke længere har tid til alle opgaver ved de enkelte sites.
Da det er for besværligt at ansætte en medarbejder, ønsker vi at outsource driften af et par websites til en mindre internetvirksomhed.

Der er tale om veletablerede sites, som allerede giver fine indtægter. Disse indtægter kan forøges pænt med den rette indsats.

Er du vores nye samarbejdspartner? Du har måske en lille internet/webdesign/programmerings-virksomhed, og ønsker at udvide forretningen (enkeltmandsvirksomhed er helt fint)?

Der er forskellige muligheder for fordeling af indtægterne. Kontakt os og hør nærmere.
Avatar billede ibka Novice
05. februar 2005 - 00:38 #1
... og hvor skal vi kontakte Jer
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. februar 2005 - 00:41 #2
Giang - du har ikke skrevet nogen kontakt muligheder, så vælger at skrive her.

Jeg har en lille enkeltmandsvirksomhed ved siden af mit studie, jeg laver hovedsageligt design, og ville sagtens kunne tilbyde jer noget samarbejde omkring design.

Nu vil jeg ikke fortælle hele mit livshistorie her :) men du er meget velkommen til at kontakte mig på martin @  tygsen.dk og hører nærmere ( husk at slette mellemrum i mailen )
Så kan jeg også vise dig nogle referencer og fortælle mere om hvilke kompentencer jeg har
Avatar billede superbent Nybegynder
05. februar 2005 - 00:41 #3
Skriv til:
daniel.chr@gmail.com
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
05. februar 2005 - 09:41 #4
bjarke@bekhoj.dk
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2005 - 10:36 #5
Jeg vil da meget gerne høre mere, du kan skrive til osj@device.dk
Avatar billede fckcasper Nybegynder
05. februar 2005 - 18:34 #6
kunne man se hvilke sites det drejer sig om
Avatar billede Mik2000 Professor
06. februar 2005 - 00:05 #7
Hej

Jeg kunne være interesseret. Jeg har et lille firma som laver webdesigns, har webservere med webhosting og tilbyder salg af IT udstyr og serviceydelser.

Skriv til kim@techshop.dk hvis du synes det kunne lyde interessant og så kan vi snakke sammen om det. Jeg vil bede dig gøre opmærksom på du skriver vedr dette på eksperten.dk således at vi ikke risikere det bliver taget som uønsket reklame.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Kim
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
07. februar 2005 - 11:15 #8
Jeg kunne også godt tænke mig at høre nærmere - anders@thingholm.dk.

Jeg er selvstændig web-udvikler med primære kompetencer i PHP/MySQL/Flash og en stort netværk af freelancer, som jeg benytter mig af efter behov.

VH

Anders Thingholm
Avatar billede giang Nybegynder
07. februar 2005 - 14:58 #9
I første omgang drejer det sig om outsourcing af vores rejse-sektion: http://www.hephey.dk/rejser/

Hvis det opfylder vores forventninger vil der helt sikkert blive tale om flere områder.

Det er bestemt en fordel hvis du har en smule erfaring med søgemaskineoptimering. Du behøver ikke være ekspert, men det er godt hvis du kender lidt til det.
Derudover er det en fordel med erfaring indenfor php/mysql. Dette er dog slet ikke et must. Som udgangspunkt kræver opgaverne ikke kendskab til dette, men det er en fordel, hvis samarbejdet skal udvides på et senere tidspunkt.
Lad mig høre mere om jeres kompetencer og forventninger til et evt. samarbejde.

Om vores rejse-sektion kan jeg sige at der pt. er 3.881 tilmeldte til nyhedsbrevet. Dette tal og sitets besøgstal forventes at stige betydeligt. Det er bl.a. dette du skal hjælpe med.
Derudover skal du stå for udsendelse af nyhedsbrevet og publicering af indhold på sitet.

Jeg kan kontaktes via denne side: http://www.hephey.dk/7/
Avatar billede Mik2000 Professor
08. februar 2005 - 08:12 #10
Hej

Jeg har i mit firma lavet søgeoptimering for flere sider som er endt i toppen af google mv på søgninger. I private mails giver jeg gerne referencer.

Vi programmere i PHP/MySQL og har dermed stor erfaring i det.

Desuden er der en designer tilknyttet firmaet.

Men jeg sender lige en mail via den side du har angivet.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
09. februar 2005 - 11:45 #11
Har du fundet en til, at varertage opgaven
Avatar billede giang Nybegynder
09. februar 2005 - 11:49 #12
Jeg har fået flere interessante henvendelser, men du er fortsat velkommen til at kontakte mig.
Avatar billede Mik2000 Professor
09. februar 2005 - 15:59 #13
Hej. Jeg vil høre om du har modtaget mit svar til din mail :)
Avatar billede Mik2000 Professor
15. februar 2005 - 18:38 #14
Hej

Lukker du den nu du har fundet en :)

Mvh
Kim ;)
Avatar billede duckie2 Nybegynder
15. februar 2005 - 18:41 #15
nå det var da rart at hører at han har fundet en. især for alle os der har skrevet

Super proff. helt sikkert
Avatar billede giang Nybegynder
15. februar 2005 - 22:19 #16
Jeg vil gerne præcisere at forhandlingerne ikke er afsluttet endnu. Og alle vil naturligvis få svar når tingene er helt på plads.

duckie2>> Hvad er dit navn/mailadresse? Så vil jeg lige tjekke at jeg ikke har glemt dig.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
16. februar 2005 - 13:44 #17
Du er velkommen til at kontakte os > www.flydesign.dk
Avatar billede giang Nybegynder
16. februar 2005 - 16:12 #18
tomb3>> På nuværende tidspunkt har vi fået henvendelser nok. Disse kigger vi i øjeblikket nærmere på. Men jeg vender måske tilbage på et senere tidspunkt, hvis vi får brug for flere partnere.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
16. februar 2005 - 16:27 #19
Helt fint, ville bare melde mig også ;)
Avatar billede giang Nybegynder
24. marts 2005 - 11:33 #20
Vi havde egentlig fundet en partner, men han sprang fra inden det kom rigtigt igang, så vi mangler stadig en partner til vores rejse-sektion. Så interesserede må meget gerne skrive.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
24. marts 2005 - 13:21 #21
Vil gerne høre nærmere.. Smid en mail på paul @ flydesign.dk
Avatar billede giang Nybegynder
25. marts 2005 - 12:27 #22
tomb3>> Jeg har sendt dig en mail.
Avatar billede lkoudal Nybegynder
11. maj 2005 - 20:00 #23
Jeg vil også gerne høre nærmere, men jeg tror deadlinen er flydet lidt ud. Hvis der stadig er behov, så kig på min hjemmeside, www.koudal.dk hvor jeg har en række referencer liggende, og hvis mine evner kan bruges, så kan jeg kontaktes på lars(at)koudal.dk
Avatar billede klasken Nybegynder
27. maj 2005 - 10:39 #24
Har eget hosting skab på TDC's backbone. Er meget interesseret i et evt. samarbejde. Se www.consult-it.dk for mere info, og kontakt claus(at)consult-it.dk