Avatar billede pumper Nybegynder
04. februar 2005 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Printer til windowws 95

Hej eksperter!

Jeg står og mangler en printer der kan passe til windows 95. (Computeren er uden USB, Skal til parallelport) Håber i kan hjælpe! .. vil helst gerne købe nyt ;-)
Avatar billede pumper Nybegynder
05. februar 2005 - 12:05 #2
Tak for besvarelsen, det er en blækprinter jeg er på udkig efter.

Det var et udemærket forslag, men jeg havde håbet på en lidt billigere model.

mange tak for nu, pointene er dine hvis der ikke kommer noget mere interessant.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. februar 2005 - 15:53 #3
Du kan spare lidt mere på at købe denne: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=14803

Jeg kender den ikke, så jeg ved ikke hvordan den er...

Men C86´eren er anbefalelsesværdig, fordi den er billig i drift (den har blækket i separate patroner, så du ikke skal smide blæk ud, fordi en af farverne er løbet tør...)