Avatar billede sbm Nybegynder
04. februar 2005 - 12:50 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

En god aprilsnar?

Det er jo med at være ude i god tid, så er der nogen der har en god ide til en aprilsnar, når man gerne vil tage lidt strøm på familie eller kolleger?

Point til det eller de mest kreative forslag.
Avatar billede flashnet Nybegynder
04. februar 2005 - 15:42 #1
Jeg har lavet nogle sjove aprilsnar.
Fx med en hullemaskine... Fyld den op og løsn plastik-underlaget i hullemaskinen og sæt tape i den ene side, så når man løfter den, ryger alle "papir-cirklerne" ud. Stil den et sted hvor der er grund til at flytte den :)
Ellers på et badeværelse fyld "mundskylnings kruset" fuldt op med vand, så det ligner at der ikke er vand i :)
Eller de klassiske: sukker i stedet for salt (og omvendt) eller løsn saltbøssens låg, så saltet ryger ud...
eller hvis du sidder i en bil og der er nogen der smækker døren, råb AV!!!
eller fjedere under måtten foran døren :)
Avatar billede martin_moth Mester
04. februar 2005 - 15:48 #2
Det er vist snarere i kategorien practikal jokes, er det ikke?

Troede kun at aprilsnar gik på at narre andre.
Avatar billede bertil_89 Nybegynder
04. februar 2005 - 17:44 #3
Få en person til at hente en pakke for dig, og læg så mursten i den og forbin den med tape, så får personen der skal hente den sved på panden heh :)
Avatar billede colabund Nybegynder
04. februar 2005 - 19:09 #4
Der er jo også computer-aprilsnarrene, visse blade har dem gerne med på CD´en.

Jeg brugte engang (tidligt om morgenen) den med vandsengen oppe på første sal, som dryppede ned gennem stueloftet.
Da kunne kæresten godt nok komme op for en gangs skyld.  ;)
Nej, jeg bor ikke sammen med hende i dag....
Avatar billede martin_moth Mester
05. februar 2005 - 11:26 #5
Man kan også sparke folk i hovedet og bagefter råbe: "aprilsnar"
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
05. februar 2005 - 13:04 #6
martin_moth --- > den var ny :D
Avatar billede sbm Nybegynder
05. februar 2005 - 13:31 #7
Ikke for at være kræsen, men jeg synes ikke der er noget endnu der bør få pointene. colabund's forslag er det eneste der kommer tæt på, men jeg har ikke vandseng.
Avatar billede m_bold Praktikant
05. februar 2005 - 14:46 #8
nu skriver du jo på eksperten.dk, så ville det jo være oplagt med en nørded aprilsnar.

Snup lige personens computer et øjeblik, og lav et screendump af hans skrivebord. Sæt billedet ind som baggrund på skrivebordet og slet alle hans ikoner....
Avatar billede sorenbs Nybegynder
05. februar 2005 - 15:54 #9
m_bold> den var meget god :)
Avatar billede sorenbs Nybegynder
05. februar 2005 - 15:59 #10
DR har lavet noget der er tæmmeligt sjovt:
http://www.dr.dk/3dr/index.asp

Men det sjoveste er næsten at læse brugerenes kommentare:
http://www.dr.dk/3dr/kommentar.asp
Avatar billede sorenbs Nybegynder
05. februar 2005 - 16:07 #11
Avatar billede sbm Nybegynder
01. marts 2005 - 15:41 #12
m_bold's forslag er nok det nærmeste vi kommer noget der kan bruges som en aprilsnar, og så ikke helt alligevel. Desuden er den prøvet før.

En aprilsnar er - efter min opfattelse - en eller anden røverhistorie man (helst med held) skal binde offeret på ærmet. På det punkt passer DR's eksempel nok bedst, men den er gammel.

Er der ikke nogen der et kreativt forslag?
Avatar billede sorenbs Nybegynder
03. marts 2005 - 23:18 #13
har du prøvet at søge på google
Avatar billede sbm Nybegynder
11. marts 2005 - 14:37 #14
sorenbs >> Yep. Jeg kan finde lidt om aprilsnar's historie. Diverse TV-historier bragt i TV-avisen samt aprilsnar.net der rummer et par practical jokes de selv mener er en god aprilsnar. Ikke noget bid.

Jeg lukker spørgsmålet.
Avatar billede sbm Nybegynder
11. marts 2005 - 14:37 #15
svar