Avatar billede steckel Nybegynder
03. februar 2005 - 22:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Begrænset send fra formail hvordan ændres?

Der hvor jeg har webhotel har det sat et noget specilt form mail system, synes jeg i hverfald.

Der er blevet sat spærrer på så man ikke kan sende til flere domains end dem jeg har skrevet ind. hvordan kan jeg ændre det?
Her står der hvordan man kan ændre det til flere domains, men ikke hvordan man ændre det så man kan sende til alle, uden at skrive dem ind!
http://www.scriptarchive.com/readme/formmail.html#recipients

Men for er gøre det kort, jeg vil gerne have en formmail hvor man kan sende til hvem som helst. og jeg kan ikke finde nogen løsning? nogen der kan hjælpe??
Avatar billede eagleeye Praktikant
03. februar 2005 - 23:08 #1
Hvad hvis du skriver:

@recipients = ('^(.+)');
Avatar billede steckel Nybegynder
04. februar 2005 - 13:27 #2
Det virker... nice... takker for hjælpen.. :D

Skal du ikke have dine poin?? :D
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. februar 2005 - 16:40 #3
Ok her et svar :)