Avatar billede annepotte Nybegynder
03. februar 2005 - 19:06 Der er 4 kommentarer

Dat. Filer hjælp

Hvordan kan jeg lave en dat fil om så jeg kan se den = åbne den??
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
03. februar 2005 - 19:09 #1
En .dat fil kan være mange ting. Som regel er det filer, der indeholder noget fra nogen filer du er ved at downloade, og de kan ikke åbnes før du har hentet dem helt.
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 19:28 #2
Du kan starte med at åbne den i notepad.. nogen gange får man et godt hint til hvilket program man skal bruge i teksten:) og nogen gange er det bare notepad den skal åbnes med hehe
Avatar billede annepotte Nybegynder
03. februar 2005 - 19:46 #3
Ja men det er nogle filer som nogle af mine venner har sendt og som jeg har dl fra hotmail!!! jeg prøvede med notepad men bare volapyk..
der står for et eks. winmail.dat ??? hvad gør jeg går ind på hotmail og dl igen?
Avatar billede milter Ekspert
03. februar 2005 - 20:14 #4
Har du snakket med dem, om det er noget, de har sendt til dig?

Ellers prøv at lave .dat om til .txt eller .doc, hvis det er tekst?

Men det kan også være snavs (virus)!