Avatar billede hasmark Nybegynder
03. februar 2005 - 16:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Biosopdatering ? Hvorfor opgraderer?

Jeg downloadede biosagent og fik et tilbud på opgradering af biosen ca. 160 kr. Hvad gavn kan min pc have af dette?
Avatar billede screem_brille Novice
03. februar 2005 - 17:09 #1
det kan du gøre selv ganske gratis!! kører din computerr uden problemer er der i min menign ingen grund til at opgradere, årsagen til man opgraderer sin BIOS er oftest at hardware ikke er ordenligt understøttet, så har du ingen problemer nu, så spar de penge (eller gør det selv)
Avatar billede gl.k. Nybegynder
03. februar 2005 - 17:10 #2
Aldrig hørt om at skulle betale for en biosopgradering. Hvilket bundkort er det til?
Hvis din Pc kører som den skal vil jeg ikke anbefale dig en biosopgradering.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
03. februar 2005 - 17:10 #3
;-)
Avatar billede hasmark Nybegynder
03. februar 2005 - 17:36 #4
Tak til Jer begge, så blev jeg så meget klogere. Som teenager læste jeg mange cowboy-bøger, og der var det den som var hurtigst til at trække som overlevede. K som krudt du er skudt, 17 cekunder er lang tid, hvis tandlægen har ramt en nerve.
Hyg Jer begge 2
Vanlig Venlig Vinken
Hasmark
Avatar billede screem_brille Novice
03. februar 2005 - 17:39 #5
hehe fed humor ;) og tak for point *S*