Avatar billede jacon Nybegynder
03. februar 2005 - 08:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Word problem, mangler Margener i venstre side..

Er der nogle der kan hjælpe mig med et problem, min Margen i venstre side er væk..
Og det ændre sig heller ikke hvis man går ind og ændre noget i sideopsætning, det er lige som de dokumenter som jeg åbner bliver "løftes" op så man ikke får de første 3 cm med.
Avatar billede leif Seniormester
03. februar 2005 - 08:48 #1
Vis -> Udskiftslayout, står den på den ?
Avatar billede summer Mester
03. februar 2005 - 09:21 #2
Ellers vil jeg lægge office cd'en i og så vælge "Reparer"
Avatar billede jacon Nybegynder
03. februar 2005 - 10:29 #3
Ja den står på udskriftlayout, og har prøvet at geninstalere den uden helt..
har et billede hvis det kan hjælpe..
Avatar billede hcma Novice
03. februar 2005 - 15:39 #4
version af word?
hvis Word2003/XP  er det noget med at man kan gå op i Vis -> margener/hele udskriften (eller noget lignende - sidder med word2000 hvor funktionen ikke er)
Ellers prøv at dobbeltklikke helt oppe i øverste højre hjørne, der hvor linealerne normalt starter.
Avatar billede jacon Nybegynder
04. februar 2005 - 08:55 #5
Det er word 2003, men kan ikke finde den der hedder (Vis -> margener/hele udskriften)
det er Margener der ikke kan ses i venstre side..
Avatar billede jkrons Professor
04. februar 2005 - 09:31 #6
Kommer din margen med, i Vis Udskrift elelr ved udskrivning?
Avatar billede jkrons Professor
04. februar 2005 - 09:32 #7
Eller er det, du mener, at linealen mangler indikation af topmarken området.

Hvis det er tilfældet så gå i Funktioner - Indstillinger. Fanebladet Vis- sørg for at der er et flueben i Vis tomt område mellen sider.
Avatar billede jacon Nybegynder
04. februar 2005 - 09:49 #8
Jamen "jkrons", den sidste du skrev løste problemet.. Så takker da og smid lidt et svar ind så får ud nogle point.. :)

Takker alle for hurtig reply.
Avatar billede jkrons Professor
04. februar 2005 - 11:02 #9
godt at du fik det løst :-)