Avatar billede schmidti Nybegynder
22. marts 2001 - 13:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

vurdering af Dreamdesigns.dk

Hej jeg ville gerne høre jeres mening om følgende site som jeg har lavet i flash.

http://www.dreamdesigns.dk
Avatar billede fcs Novice
22. marts 2001 - 13:42 #1
1 point???
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. marts 2001 - 13:45 #2
Endnu en side der udelukker alle der ikke har flash...... dumt.
Avatar billede schmidti Nybegynder
22. marts 2001 - 14:07 #3
Ja der er korrekt, men alle har jo flash og hvis de ikke har finder de snart ud af at de har brug for det fordi så mange nye sites kører i flash!!

;-
Avatar billede Jman Praktikant
22. marts 2001 - 14:14 #4
meget pæn
Avatar billede Jman Praktikant
22. marts 2001 - 14:14 #5
man kn dog ikke læse teksten, der går ind over mørke områder
Avatar billede 12tri Nybegynder
22. marts 2001 - 15:20 #6
Der mange som ikke har flash, uanset om du kan lide eller ej, alle der går på nettet fra deres arbejde kører ofte med meget gamle browsere (< v 3)
Avatar billede scz Nybegynder
22. marts 2001 - 17:20 #7
schmidti >> du skriver :

\"Ja der er korrekt, men alle har jo flash og hvis de ikke har finder de snart ud af at de har brug for det fordi så mange nye sites kører i flash!!\"

Så vil jeg lige sige, at alle os der bruger linux, IKKE har en flash player som std. Det skal vi ud og lede efter, og Macromedia gør ikke så meget for os Linux bruger, så hvis man ikke ved hvor man skal lede, ja, Så kan man ikke se de site\'s...

Så mit forslag er at du oxo laver den side, i html. Så jeg oxo kan se den site.

scz, a happy linux user :)
Avatar billede Gnefner Novice
23. marts 2001 - 12:42 #8
En lidt for indviklet og farverig side....ikke godt at man skal gætte sig til at de fire kugler er links..(newbees altså)Jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke bruger æ,ø,å....???
Avatar billede schmidti Nybegynder
23. marts 2001 - 17:34 #9
Det var prga. skriftypen ikke indeholdt æ, ø og å
så det er sådan bare det!!
Avatar billede convinius Nybegynder
23. marts 2001 - 23:49 #10
Siden er elendig (undskyld)......men nu du kun er 15..så er den okay.  :-)

Menu kan man ikke se, man kan ikke læse det der står.......så konklutionen må så være at den ikke er brugervenlig og der bliver brugt mærkelige farver......