Avatar billede msira Nybegynder
02. februar 2005 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Caféprogram til netværk

Hej,

Jeg søger et program der kan administere andre computers adgang til nettet/netværket.

Programmet skal kunne give adgang til internettet osv. Det hele skal styres fra en hovedcomputer/server.

Programmet skal helst være gratis, men ikke nødvendigvis :)

100 point til tilfredsstillende svar ;)
På forhånd tak...
//Msira
Avatar billede renehinsch Praktikant
02. februar 2005 - 15:28 #1
Du kan forsøge med controlap.com. Det koster ikke alverden og giver mulighed for at styre trafik mellem 2 adaptere i en PC. Typisk med access points på den ene side og internet på den anden. Men det burde fungere lige så godt med kablede forbindelser. Der er en freeware version du kan lege med.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. februar 2005 - 15:40 #2
kik på

http://www.netlimiter.com
http://www.bandwidthcontroller.com

Du kan også lave en løsning med netfilter, der er den indbyggede firewall i linux, denne løsning er gratis hvis du har viden til det, eller kan finde en der har
Avatar billede msira Nybegynder
19. maj 2005 - 20:02 #3
fandt ikke - lukker