Avatar billede jacobhu Nybegynder
02. februar 2005 - 12:01 Der er 8 kommentarer

SUS server. Kan man fra en klient manuelt hente opdateringer

Jeg har en W2K SUS server. Kan man fra en klient manuelt hente opdateringer fra en SUS server ?
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2005 - 12:36 #1
Du kan ikke hente dem som hvis du f.eks. går ind på den rigtige Windows Update. Men du kan tvinge SUS klienten til at se om der er nogle opdatering - http://www.susserver.com/FAQs/FAQ-ForcingUpdateDetection.asp
Avatar billede jacobhu Nybegynder
02. februar 2005 - 12:48 #2
Er der mulighed for at redirecte Windowsupdate til sin SUS server. Så når man åbner windowsupdate så bruger man sin SUS server. Jeg har også nogle Win Nt maskiner, de kan jo ikke bruge automatisk SUS opdateringer !!
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2005 - 12:54 #3
Nej, du kan ikke sende Windows Update videre til din SUS server, for SUS har slet ikke den funktion så den kan virke på den måde. MS er dog ved at lave en nu udgave af SUS som kommer til at hedde WUS, men om den kommer til at indeholde den funktion ved jeg ikke - man kan jo håbe :)

SUS understøttes kun af Windows 2000 SP2 eller nyere, så du kan ikke opdatere din WinNT på den måde.
Avatar billede jacobhu Nybegynder
02. februar 2005 - 12:59 #4
OK Tak for hjælpen
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2005 - 13:01 #5
:)
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2005 - 13:37 #6
WUS er ude i en beta version, og kører faktisk helt ok ;)(og nej den indeholder ikek den funktion nu, og kommer næsten med garanti heller ikek til det, det er jo ment som et værktøj til system / netværksadmins, til at sørge for at klienterne på netværket er opdateret, derfor vil man jo netop slå automatic update til, fra severen)
Avatar billede snowball Novice
09. februar 2005 - 11:41 #7
Husk venligst at lukke spørgsmålet :)
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:31 #8
noget feedback måske ?