Avatar billede dkfora Nybegynder
02. februar 2005 - 11:09 Der er 8 kommentarer

Hjemmeside bedømmelse

Hej jeg er ejeren af  www.Dkfora.dk jeg håber i vil give lidt feedback på om siden er brugervenlig eller ?? om den er stabil osv ? håber at hører fra jer....

mvh. Nikolaj
Avatar billede flim Nybegynder
02. februar 2005 - 11:20 #1
Umiddelbart synes jeg at du har alt for meget samlet på forsiden. Mit første indtryk var at det var uoverskueligt. Sådanne ting som hvem der sidst har logget ind og oprettet sig, det er jeg ligeglad med som bruger. Jeg tror det kan gøres mere overskueligt :-)

Min mening...
Avatar billede cob Nybegynder
02. februar 2005 - 14:38 #2
Du skulle måske starte med at se på hvad brugervenlighed betyder.... der er vist ikke meget af det jeg opfatter som brugervenlighed på din side...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
03. februar 2005 - 20:43 #3
Hej Nikolaj,

jeg er enig med flim at det ser lidt uoverskueligt ud.....og kan du ikke behandle dit logo lidt mere det ser lidt gnidret ud.
mvh
mads

ellers meget flot lavet!!
Avatar billede zeni Nybegynder
16. februar 2005 - 21:48 #4
Hvad opløsning har du lavet den i??
Jeg bruger 1024 x 768 og den er for stor i min browser..
Avatar billede zeni Nybegynder
16. februar 2005 - 21:48 #5
Men ellers meget flot design og god programering.. :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. februar 2005 - 12:44 #6
Ja det er blvet flottere siden sidst, bl.a. er dit banner blevet flotere end det du havde lavet tidligere.

Jeg er dog enig med Zeni (jeg anvender også 1024 x 768) og den er lige lovlig stor i browser vinduet ......

men ellers meget flot

mvh
Mads
Avatar billede dkfora Nybegynder
19. februar 2005 - 16:36 #7
ja jeg ved ikke hvad der er sket noget i kan hjælpe mig med ? jeg aner ikke hvad der er sket :S
Avatar billede dkfora Nybegynder
20. februar 2005 - 15:53 #8
nu er det lavet bedre nu  ?