Avatar billede kometh Nybegynder
01. februar 2005 - 23:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Ændring af "Indstillinger" på T68i

Hej

Lige under Yes knappen på min SE T68i er der en knap, som viser "Indstillinger". De "Indstillinger" som ligger i denne menu bruger jeg yderst sjældent. Har fræset manualos igennem for finde ud af hvordan jeg skifter dem ud, men uden held.

Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2005 - 23:13 #1
Kan kun tale ud fra min tlf... Der går jeg ind i opsætning og finder en menu kaldet "Genveje". Min anbefaling er at du lige tager et sidste kig i din manual i det bagerst ord index efter "Genveje" eller "Shortcut"
Avatar billede kometh Nybegynder
02. februar 2005 - 14:13 #2
Problemet er at de genveje jeg opretter i Mine genveje ikke er listet, når jeg trykker på den pågældende tast. Jeg kan kun komme til Mine genveje ved at bruge "knoppen" på tastaturet og så navigere ned til Mine genveje. Og så er de jo ikke nogen genveje - tværtimod.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. februar 2005 - 00:01 #3
Hvilket Teleselskab bruger du?
Avatar billede kometh Nybegynder
03. februar 2005 - 18:13 #4
Jeg bruger TDC
Avatar billede boxer Nybegynder
03. februar 2005 - 20:44 #5
Okay - jeg bruger Telmore og de har en supportchat. Måske TDC har noget lignende. Eller hvis du kender en der bruger Telmore, kan du få vedkommende til at bruge denne supportchat ag dermed få løst problemet?
Avatar billede kometh Nybegynder
03. februar 2005 - 21:22 #6
hmm.. det var ikke til den store hjælp. Er der ingen der har haft dette problem før jeg - eller skal jeg smide flere point i puljen?
Avatar billede boxer Nybegynder
03. februar 2005 - 21:45 #7
Nej det skulle ikke være nødvendigt - 200 er max point. Egentligt burde 60 være nok.
Du kan vente et par dage og så lukke spørgsmålet og oprette et nyt.
Avatar billede kometh Nybegynder
03. februar 2005 - 21:49 #8
Ok - bare underligt at den knap ikke er nævnt i manualen - eller os er det bare mig som er blind ;-(
Avatar billede boxer Nybegynder
03. februar 2005 - 21:56 #9
Og du er sikker på at det ikke har noget at gøre ned det kalp nævner vedr. genveje?
Avatar billede kometh Nybegynder
03. februar 2005 - 22:08 #10
Jeg citerer fra manualen

"Find "Mine genveje
Tryk på Joysticket for at åbne hovedmenuen.
Find Mine genveje, og tryk på YES."

Så de skriver ikke noget om knappen under Yes knappen
Avatar billede kometh Nybegynder
03. februar 2005 - 22:10 #11
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 22:15 #12
Er det tlfbogs knappen? Det er jo ikke sikkert du lige kan ændre på den..

men angående det du citerede... så når du har trykket på Yes så skulle du gerne komme ind i en menu der
Avatar billede kometh Nybegynder
03. februar 2005 - 22:21 #13
Den åbner ikke min tlf bog. Ja, der kommer en ny menu, som jeg sagtens kan sætte op med min genveje. Det jeg kunne tænke mig var at jeg "bare" skulle trykke på 1 knap, så dukker mine genveje op.

Nå, men har fundet ud af at den hedder "Option Key" http://attws.primushosting.net/attws/uploadimages/PATTLNK_1162003_1944-t68i_keys.JPG
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 21:28 #14
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede kometh Nybegynder
13. maj 2005 - 16:08 #15
Lukker