Avatar billede ns-genie Nybegynder
01. februar 2005 - 21:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DAEMON-Tools

Hvorfor crasher min helt nye præinstalleret bærbar, når jeg prøver at installere DAEMON-Tools?? Det samme sker med alcohol 120%. Billede af fejlmeddelelsen fra DAEMON-Tools ligger her --> http://www.ns-genie.dk/fejl.jpg

Håber der er nogen derude der kan hjælpe, er fuldstændig tom for muligheder.

-Thomas
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2005 - 21:46 #1
hmm.. går vel ud fra der kun er et enkelt drev i din bærbare:) Har du prøvet at geninstallere dit drev selv?

drev = dvd drev, cdrom drev eller hvad der er i din maskine
Avatar billede ns-genie Nybegynder
02. februar 2005 - 11:43 #3
#1 Der er kun et drev i min bærbar og det virker fint, så hvorfor geninstallere det???
#2 Tak for det, men mit problem er jo ikke at få det fjernet igen, men at undgå at copmuteren crasher når jeg installere (Det gjorde den jo også første gang, hvor der aldrig har ligget noget der minder om DT på den)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. februar 2005 - 12:56 #4
Jamen har du tjekket om de reg nøgler er der, og evt. fjerne dem, som der står ?
Avatar billede ns-genie Nybegynder
03. februar 2005 - 04:33 #5
Ja, det har jeg og de reg nøgler var der jo under alle omstændigheder ikke på computeren første gang jeg prøvede. Men men men. Af uforklarlige årsager virker det nu og jeg har ingen idé om hvorfor, så jeg vælger bare at nyde det og ikke tænke mere over det. Tak for hjælpen og tak for Jeres tid.
Avatar billede ns-genie Nybegynder
18. november 2009 - 06:42 #6
lukket