Avatar billede cleverly Nybegynder
01. februar 2005 - 19:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Site vurdering

Hey.

Jeg har lige lavet et udkast til min første HP.

Den er lavet i HTML og CSS, og jeg ville bare gerne have nogle gode foreslag og idéer; så ville jeg være taknemlig.

Michael
Avatar billede cleverly Nybegynder
01. februar 2005 - 19:26 #1
Hey og sorry.

Siden hedder www.frip.dk/cleverly (.tr domænet virker ikke endnu)

Michael // (Cleverly)
Avatar billede basementjack Nybegynder
02. februar 2005 - 00:17 #2
Tja.. Stilen er fra 1998.. Så du er ca 6 år bagude.. Men der startede vi alle engang jo.. Mit forslag vil være at kigge på sider du kan lide og se om du kan gennemskue hvordan de er lavet, og så øve dig på at lave dit eget..
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
02. februar 2005 - 00:23 #3
hehe basementjack, hvor har du entligt ret :)

Jeg til foreslå en mere strukturet opbygning, kig evt. på disse box modeller

http://www.thenoodleincident.com/tutorials/box_lesson/boxes.html fra TheNoodleIncident :D
Avatar billede cleverly Nybegynder
02. februar 2005 - 14:01 #4
okay takker; Skriv et svar så
Avatar billede basementjack Nybegynder
02. februar 2005 - 14:04 #5
Svar.
Avatar billede jakoblacour Nybegynder
02. februar 2005 - 14:16 #6
Det er altfor dystert, overvej nogle mere indbydende farver. Du kan få hjælp til farvesammensætning her: http://colormixers.com/mixers/cmr/

Jeg er enig med alister c. det skal struktureres mere.
Avatar billede cleverly Nybegynder
02. februar 2005 - 14:20 #7
Takker;

Jeg vil godt gove dig point for dit svar!

så skriv et svar til mig
Avatar billede jakoblacour Nybegynder
02. februar 2005 - 23:50 #8
Det er okay ellers tak.
Avatar billede bertil_89 Nybegynder
04. februar 2005 - 17:38 #9
Jeg syntes det er for kedeligt
Tag og gør designet og skriften lidt mindre og hav lidt flere índbydende ting på..
Avatar billede mentoz Nybegynder
10. februar 2005 - 02:02 #10
du skal ikke tage deres kretik så tungt, siden er flot eftersom det er din første HP, men du kan godt tage nogle af deres efterretninger til gode
Avatar billede cleverly Nybegynder
10. februar 2005 - 20:10 #11
Tak for alle de gode tips, jeg har nu lavet en ny. Jeg synes selv at den er meget bedre: www.cleverly.tk

Takker.