Avatar billede else Nybegynder
22. marts 2001 - 10:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Har jeg USB porte

Jeg er i tvivl om, jeg har USB porte på min computer, er det noget jeg selv kan checke, eller skal jeg have en anden til at kontrollere det?
Avatar billede fcs Novice
22. marts 2001 - 10:36 #1
De er ret små og firkantede og sidder bag i computeren (enkelte har dem siddende på fronten)
Avatar billede jay Nybegynder
22. marts 2001 - 10:36 #2
Du kan bare kigge bagpå computeren, det er et lille fladt stik.
Avatar billede jay Nybegynder
22. marts 2001 - 10:37 #3
arrrgh, jeg svare altid for sent...
Avatar billede fcs Novice
22. marts 2001 - 10:37 #4
Den ser spdan her ud http://www4.zdnet.com/pccomp/sneakpeeks/snpk0797/conn.html Se billedet i højre side i midten af siden ca.
Avatar billede ginad1 Nybegynder
22. marts 2001 - 10:37 #5
Og hvis ikke de virker, hvis og såfremt du har fundet dem, så skal du sikkert ind i bios´en og aktivere disse (=

Avatar billede handmade Nybegynder
22. marts 2001 - 10:37 #6
Gå i enhedshåndtering og kig efter noget i retning af USB-rodhub i bunden af installeret hardware
Avatar billede handmade Nybegynder
22. marts 2001 - 10:39 #7
Jeg kan sende dig et lille prog. der tjekker om du har porte og om de er korrekt installeret
Avatar billede ginad1 Nybegynder
22. marts 2001 - 10:48 #8
Doh !, skal vi skille det hele fra hianden og samle det igen ?, hehe, j/K
Avatar billede matias Nybegynder
22. marts 2001 - 11:08 #9
Selvom der ikke er ført stik ud på bagsiden af computeren, så kan de alligevel godt være på dit bundkort.
Det kan du tjekke ved at løfte låget af og se om ikke der er et sted på bundkortet, hvor der er 9 små ben der stikker op og der står USB med småt.
Så skal du bare købe et lille kabel med USB-stik, så skulle det fungere.
Avatar billede else Nybegynder
22. marts 2001 - 12:03 #10
Tak for alle jeres svar. Jeg har valgt at give handmade pointene, da hans svar er det jeg bedst kunne finde ud af at bruge.

Nederst i enhedshåndteringen står usb-rod HUb, og under egenskaber står, at den fungerer perfekt.

Så jeg vil sige tak for hjælpen