Avatar billede heinus Nybegynder
01. februar 2005 - 11:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

på randen af sindsyge

Har ikke rodet med flash siden vers. 5 og åbner så min nye mx.

Når man i actionscript boksen laver en get url - hvor filen er så de felter hvor man kan vælge expressions, variabler, og der hvor man kan skrive urlen blevet af ???

Er som sagt ved at blive sindssyg, så jeg håber nogen lige kan hjælpe på den...
Avatar billede jenz42 Nybegynder
01. februar 2005 - 11:26 #1
I flash MX 2004 skal man håndkode hele molevitten.
Avatar billede heinus Nybegynder
01. februar 2005 - 11:29 #2
Jeg har modtaget screen shot på en mx hvor det er med...kan maile dig det hvis det er?
Avatar billede jenz42 Nybegynder
01. februar 2005 - 11:33 #3
Du har ret i at det er med i flash mx, men det er altså ikke med i flash mx 2004.
Så du må ud og lede efter dine scripts på nettet i stedet for.

Det er lidt mere besværligt, men jeg synes, det er meget fedt, at man bliver tvunget ind i programmeringen. Så bliver det pludselig noget nemmere at gå i gang med php, Visual Basic, java sript og sådan noget.

Førhen fattede jeg minus af alt sådan noget, men nu synes jeg ikke, det er så skræmmende mere.
Avatar billede jenz42 Nybegynder
01. februar 2005 - 12:59 #4
Tak for points. - På trods af, jeg ikke kan stave til "schrrript".
Det var mine første points. Dem får du noget karma for. Det kan betragtes som en virtuel fadøl.
Avatar billede heinus Nybegynder
01. februar 2005 - 13:03 #5
hehe - go stil...holder mig lige til en ældre mx indtil jeg får tid til at lege mere med actionscript - livet er for kort til manglende bokse :)
Avatar billede mat Nybegynder
01. februar 2005 - 19:22 #6
I mx 2004 kan du formentlig finde de ting du efterlyser i "behaviours" panelet, istedet for actionspanelet (som ganske rigtigt ikke har et "normal-mode" længere). Det synes jeg ihvertfald at kunne huske?