Avatar billede far_mand Nybegynder
01. februar 2005 - 09:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør programmerne

Hej,,

Jeg skal lave et projekt om sikkerhed. Og der vil jeg skrive om hvad sikkerheds programmerne gør for at holde virus/hackere ude.

Kan nogle af jer skrive en artikel om det, eller give mig information. Enten jeres egen viden eller links på nettet.

På forhånd
Tak
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. februar 2005 - 10:05 #1
De artikler har jeg skrevet. Læs her

http://www.eksperten.dk/artikler/Sikkerhed/
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. februar 2005 - 10:06 #2
Når du nu har læst, så spørg specifikt, jeg arbejder med sådan noget til dagligt
Avatar billede ejvindh Ekspert
01. februar 2005 - 10:10 #3
Et godt sted at gå hen for at få information om sikkerhedsprogrammer er på
www.spywarefri.dk

De har også en grundig beskrivelse af udvalgte sikkerhedsprogrammer.
Avatar billede far_mand Nybegynder
02. februar 2005 - 16:26 #4
Bufferzone > kanone artikler. Selvom jeg har betalt de 5 point det koster at læse med skal du da også have alle 150 point her fra :]