Avatar billede niklasnina Nybegynder
01. februar 2005 - 08:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne link til nettet i outlook 2003

jeg har fået et mærkeligt problem i Outlook hvis jeg for eksempel vil åbne et spørgsmål fra eksperten klikker jeg på linket til spørgsmålet men der sker ingen ting,efter et par minutter kommer der en boks frem hvor jeg kan vælge noget med kædeoversigt, dette er sket for mig et par gange og hver gang må jeg så vælge et gendannelses punkt dagen før for at løse problemet men det kan vil ikke være den rigtige løsning.Nogen som kan hjælpe? jeg har win xp pro.
Avatar billede nimb Nybegynder
02. februar 2005 - 08:58 #1
Jeg har haft et lignende problem... der geninstallere jeg JAVA. Så virkede det igen :/
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. februar 2005 - 09:54 #2
Jeg afprøver det når problemet dukker op næste gang og jeg vil så vende tilbage med en kommentar foreløbelig tak for din hjælp.
Avatar billede stry Nybegynder
03. februar 2005 - 18:44 #3
Hvad med at lukke nogle af dine gamle spørgsmål??
Avatar billede niklasnina Nybegynder
12. februar 2005 - 11:18 #4
nimb lægger du lige et svar så du kan få point,tak for kjælpen.
Avatar billede nimb Nybegynder
12. februar 2005 - 22:43 #5
Jeg har haft et lignende problem... der geninstallere jeg JAVA. Så virkede det igen :/
Avatar billede nimb Nybegynder
12. februar 2005 - 22:43 #6
Jeg har haft et lignende problem... der geninstallere jeg JAVA. Så virkede det igen :/