Avatar billede wolstrup Nybegynder
31. januar 2005 - 18:59 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Nyt design til boligportal

Hej eksperter.

Jeg søger en kompetent designer som har lyst til at lave et nyt design til www.danestate.dk. Det nuværende design er midlertidigt, da siden ikke er 100% færdigprogrammeret. Siden er snart færdig og klar til lancering, og vi ønsker et professionelt og stilrent design, som henvender sig til målgruppen. Det eneste der skal bibeholdes er en smule af den orange farve, da denne går igen i nyhedsbrev osv. Ligeledes skal start & kontakt i topbanneret have samme placering, som nu. Ellers er vi åbne for alle forslag, både med hensyn til logo osv.

Det bedste design vil gå igen i vores opkommende markedsføringskampange, og vil blive brugt til reklame i diverse aviser mm.

Designet skulle gerne udtrykke sidens budskab, altså boligsalg bedre end det nuværende design.

På forhånd tak
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. januar 2005 - 19:33 #1
er det ikke kun toppen du er ude efter at forbedre, altså med et nyt billede.. resten af siden er da fin
Avatar billede skau Nybegynder
31. januar 2005 - 20:00 #2
hmmm siden skal ikke ses i mozilla - det går helt galt med karaktersættet
Avatar billede weblex Nybegynder
31. januar 2005 - 20:59 #3
Kunne du tænke dig noget i stil med dette?

http://www.templatemonster.com/website-templates/4543.html
Avatar billede wolstrup Nybegynder
31. januar 2005 - 21:51 #4
Jo det er hovedsagligt toppen, men hvis du har ideer til at ændre andre elementer på siden, som vil give den et mere professionelt look, er du meget velkommen. Synes det template weblex har fundet er flot, men måske lidt for dystert, tror vi får mere ud af at bruge enkle og lyse farver.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
31. januar 2005 - 22:01 #5
Den eneste fejl der er når der benyttes mozilla og firefox, er at siden ikke er centreret. Det har ingen betydning for designet.
Avatar billede cdc Novice
01. februar 2005 - 00:24 #6
Ligger der 200 points i opgaven eller er der penge vi snakker om her ? Ser godt du giver 200 points, men for at få en holdbar løsning burde man nok tænke lidt i kroner og ører. Det kan jo være det sidder en dyktig designer og keder sig, som vil lave det, det må man håbe.

Nu skriver du at den ikke er kodet færdig endndu, og håber derfor at i sørger for at sette lidt paddding eller margin i jeres tabeller så teksten ikke klistrer sig op af kanterne.

/cdc
Avatar billede wolstrup Nybegynder
01. februar 2005 - 09:03 #7
Selvfølgelig kan der komme penge på tale, alt efter hvor godt resultatet bliver. Grunden til at der ikke er kommet marginer på endnu, er fordi at vi er ved at lægge sidste hånd på vore CMS system.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
01. februar 2005 - 09:06 #8
Selvfølgelig kan der komme penge på tale, alt efter hvor godt resultatet bliver. Grunden til at der ikke er kommet marginer på endnu, er fordi at vi er ved at lægge sidste hånd på vore CMS system.
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. februar 2005 - 17:25 #9
wolstrup - du er velkommen til at smide mig en mail på martin@tygsen.dk så fremt du ikke finder noget brugtbart denne vej.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
01. februar 2005 - 17:31 #10
Tak for det. Vil helt sikkert kontakte dig, hvis intet andet kommer på banen.
Avatar billede weblex Nybegynder
01. februar 2005 - 17:41 #11
Ville det hjælpe hvis den brune farve blev udskiftet med din orange?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10561

Eller hvad med det her template:

http://www.templatemonster.com/website-templates/5622.html
Avatar billede wolstrup Nybegynder
01. februar 2005 - 18:05 #12
Kan noget bedre lide det sidste template, tror bare det bliver svært at få templatet til at passe ind på siden...
Avatar billede wolstrup Nybegynder
01. februar 2005 - 19:37 #13
Du må meget gerne give den et forsøg, og se om du kan tilpasse den.
Avatar billede weblex Nybegynder
01. februar 2005 - 19:46 #14
Jeg skal se på det - der er lige dumpet et par projekter op, som får første prioritet, så du bliver nødt til at væbne dig med tålmodighed :o)
Avatar billede wolstrup Nybegynder
01. februar 2005 - 19:50 #15
Det er bare helt iorden
Avatar billede weblex Nybegynder
02. februar 2005 - 15:25 #16
Så fik jeg alligevel lidt tid til overs - hvad siger du til det her?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10563
Avatar billede wolstrup Nybegynder
02. februar 2005 - 20:40 #17
Slet ikke dårligt. Kan rigtig godt lide stilen med billederne. Hvis du kan lave et topbanner i samme stil, med størrelsen 780x178 px hvor start og kontakt har samme placering som på det nuværende design, tror jeg vi har noget der ligner noget :)
Avatar billede weblex Nybegynder
03. februar 2005 - 19:25 #18
Avatar billede wolstrup Nybegynder
03. februar 2005 - 22:23 #19
Det ser rigtigt godt ud!!! Der er bare lidt med logoet, synes ikke rigtig det fanger...
Avatar billede wolstrup Nybegynder
04. februar 2005 - 12:14 #20
Havde tænkt mig et logo måske i stil med dette http://83.72.64.78/wolle/logo.bmp
Avatar billede weblex Nybegynder
04. februar 2005 - 15:29 #21
Avatar billede wolstrup Nybegynder
04. februar 2005 - 16:41 #22
Perfekt!