Avatar billede tolderberg Nybegynder
31. januar 2005 - 17:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adgang til Outlook 2003 kalender og kontaktpersoner

Hejsa.

Når jeg synkroniserer mine outlook filer med min Motorola A1000 spørger Outlook om den skal give adgang til filerne i x min.
Det er herre ireterende. Kan man ikke én gang for alle sige. Ja tak!?

Simon
Avatar billede clemme Nybegynder
10. marts 2005 - 10:30 #1
Jeg vil også gerne vide det. Jeg giver 200 point til den der har en løsning.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. marts 2005 - 11:06 #2
Jeg har haft samme problem og gennemsøgt nettet for at finde en fornuftig løsning. Min konklusion er at der IKKE er nogen løsning på det i selve programmet. Men jeg har fundet dette lige freeware program, som klarer problemet uden problemer:

http://www.contextmagic.com/express-clickyes/