Avatar billede anders321 Nybegynder
31. januar 2005 - 15:42 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med Installering af Norton 2005

Hej..
jeg har et problem med, at få installeret Symantec Norton Antivirus 2005. Jeg har lige installeret det, men kom til at trykke en forkert CD-key. Den sagde derfor, at jeg skulle afinstallere det og installere det igen. Efter jeg havde afinstalleret det var der stadig  lidt tilbage som fx updat'en. Jeg fjernede alt dette, så computeren nu ikke kan finde noget hverken med "Norton" eller "Symantec". (Computeren blev formateret igår og har nu Windows XP). Problemet er nu bare, at når jeg sætter CD'en i kommer der igen "Startmenuen" op, men når jeg trykker på installer kommer det fine lille timeglas frem i 2 sec. og så sker der ikke mere. Jeg har prøvet at installere på op til flere forskellige måder, men der sker aldrig andet end at timeglasset lige viser sig i 2 sec. Håber i kan hjælpe mig, men at få Norton installeret.

På forhånd tak

-Anders
Avatar billede kalp Novice
31. januar 2005 - 15:54 #1
Vi kan lige starte med et rense lidt på overfladen og se om det hjælper.
Så hvis du lige downloader regcleaner..

http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html

download og kør det.. slet alt den finder og se om det hjalp
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. februar 2005 - 15:21 #3
Fik du løst problemet ?
Avatar billede anders321 Nybegynder
06. februar 2005 - 00:18 #4
En af min mors venner er computer ekspert, og har aldrig set noget ligende. Der har været et eller andet helt galt, så der var ikke andet at gøre, end at formatere computeren og starte forfra. Men hvis i lige lægger et svar får i alligevel points for forsøget;)
Avatar billede kalp Novice
06. februar 2005 - 00:21 #5
Du får et svar her:) og jeg takker:)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. februar 2005 - 00:42 #6
Og her er et svar fra mig :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. februar 2005 - 02:52 #7
Kan svarene accepteres ?
Du accepterer dem ved at markere begge navne samtidigt nede til venstre og trykke accepter.
Avatar billede anders321 Nybegynder
24. februar 2005 - 12:37 #8
Sry jeg var så langsom til at svare..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. februar 2005 - 13:28 #9
Det er iorden *S*

Takker for point :)