Avatar billede holbek Nybegynder
30. januar 2005 - 21:23 Der er 1 løsning

køb af brænder og tunerkort

Jeg skal til at overspille alle de gamle VHS bånd over til DVD. Jeg skal have fat i en ekstern DVD-brænder og et godt tunerkort. spørgsmålet: kan en ekstern DVD-brænder der kører USB 2.0 virke uden problemer på de gamle USB? Har i et forslag til en samlet løsning af hardware grej? samlet pris ikke over 1600kr helst.
Avatar billede jck_true Nybegynder
31. januar 2005 - 11:38 #1
Du kan godt nøjes med usb 1.1 vis du ikke brænder højere end 1x
hvad med det hele i en
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=110705
Jeg har Dc3000 og den kan alt hvad jeg skal bruge også med usb 1.1