Avatar billede thomasahlers Nybegynder
30. januar 2005 - 20:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slå Touchpad fra på bærbar PC

Er snart rimelig træt af når jeg skriver på min bærbar, så pludselig flytter markøren sig, fordi touchpad'en aktiveres.

Lige pludselig skriver mit i noget andet tekst, eller får slettet
noget. Nu har jeg købt en almindelig mus til, og vil gerne slå touchpad'en fra. Har kikket i Bios og i enhedshåndtering, samt kontrol panel under mus, men ingen af stederne kan man slå den fra. Nogen der har nogen ideer til hvordan man slår den fra??
Avatar billede thomasahlers Nybegynder
30. januar 2005 - 20:05 #1
Der kan i bare se hvad jeg mener :) Der skulle stå:" lige pludselige skriver jeg midt i noget andet tekst"
Avatar billede kalp Novice
30. januar 2005 - 20:06 #2
hmm.. på min gør man det i kontrolpanelet under mus.. så det mystisk.. prøv enhedshåndtering.. se om du kan deaktivere den der
Avatar billede kalp Novice
30. januar 2005 - 20:29 #3
Ellers må du finde en driver til dit bærbare som kan gøre det.
Avatar billede kalp Novice
30. januar 2005 - 20:35 #4
Avatar billede dasch87 Nybegynder
31. januar 2005 - 14:29 #5
simpelt ville være at slette driveren til dit Touchpad.., men så skal du selvfølgelig sørge for at have en backup til den liggende i tilfælde af at du ville bruge den igen.!
Avatar billede thomasahlers Nybegynder
19. februar 2005 - 18:15 #6
kalp lav lige et svar så du kan få nogle point, din kommentar hjalp mig :)
Avatar billede kalp Novice
19. februar 2005 - 21:35 #7
Du får et svar her:) glad for at kunne hjælpe:)
Avatar billede Writing Metier Praktikant
19. februar 2019 - 16:21 #8
Du kan også blot klikke på linket https://writingmetier.com og få hjælp fra profesional