Avatar billede levditliv Nybegynder
30. januar 2005 - 15:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows update

nogen af jer der en fil liggende, som får windows til automatisk at update. Man ringer vist op til en medarbejder for at få noget hjælp....

evt. levditliv@mail-online.dk
Avatar billede logsuppe Nybegynder
30. januar 2005 - 15:39 #1
mener du kan slå automatiske opdateringer til på windows update-hjemmesiden
Avatar billede kenp Novice
30. januar 2005 - 15:39 #2
Hvad mener du? kan du ikke bare aktiver automatisk opdatering i kontrolpanelet eller gå på windowsupdate
Avatar billede logsuppe Nybegynder
30. januar 2005 - 15:39 #3
...ellers kan du gøre det i dit sikkerhedscenter efer at have opdateret til sp2
Avatar billede levditliv Nybegynder
31. januar 2005 - 10:11 #4
har fundet ud af det...