Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2005 - 12:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ActiveSync problemer

Hej
Nu bliver min PDA pludselig ikke længere synkroniseret.
Den er connected as GUEST, hvilket den vist har været hele tiden.
Hvad gør jeg ???

Hilsen Michael
Avatar billede pmogensen Nybegynder
30. januar 2005 - 14:16 #1
Prøv at starte ActiveSync og 'Slet partnerskab'. Opret herefter forbindelsen igen. Jeg mener ikke du skal logge den på som 'gæst', hvis du vil synkronisere med Outlook. Du skal også sørge for at Outlook er sat som standard-post-kalender program. Dette sættes i Internet Explorer under Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer, da der ellers ikke vil blive synkroniseret.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2005 - 18:31 #2
Hej igen !
Når jeg har slettet parnerskab og sætter IPACen i igen, starter den forfra - alt er fint, der synkroniseres
M E N  næste gang jeg sætter IPACen i er den GUEST og ikke IPAC ????

Satans at det skal være så svært - skulle også lige installerer nye kort for min kones kollega på en MIO fra Harald Nyborg og her vil ActiveSync slet ikke se MIOen
Avatar billede pmogensen Nybegynder
30. januar 2005 - 21:28 #3
Jeg ved ikke om du kører seneste version af ActiveSync (3.7.1), men her er linket til den:  http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/activesync37.mspx
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2005 - 21:46 #4
Har lige hentet version 3.8, som jeg installerer i morgen - så skal du høre

mvh
michael
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2005 - 21:09 #5
Hej igen !
Afinstallerede den gamle ActiveSync og installerede ActiveSync 3.8 og nu virker det.
Hvordan giver jeg dig dine point ?

Mvh
Michael
Avatar billede pmogensen Nybegynder
31. januar 2005 - 21:34 #6
Godt det virker, held og lykke med det !
Avatar billede pmogensen Nybegynder
01. februar 2005 - 08:12 #7
Du skal lige huske at acceptere svaret, så spørgsmålet kan lukkes.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2005 - 08:31 #8
så skulle du havde fået dem !

endnu en gang tak for hjælpen

mvh
michael