Avatar billede delphinewbie Nybegynder
21. marts 2001 - 21:08 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Kan jeg købe domane til min server?

Hvis jeg bruger min egen computer som server.. kan jeg så købe et domane såsom www.mystuff.com så folk bare skal skrive det og automatisk logger på min hjemmeside.
Det er nemlige ikke særlig praktisk at bruge ip nummeret.
Ps. det er ikke en ftp server, men når de skrive www.mystuff.com så skal den åbne index.html
Avatar billede convinius Nybegynder
21. marts 2001 - 21:10 #1
Jeg mener ikke det skulle være nogen hindring.!!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
21. marts 2001 - 21:10 #2
jeps, du kan eks, købe det hos struer.net... her er det et pegeweb, nå du vælger bestil, så skal du blot huske at skrive dit ip nummer, i feltet, hvor du skal føres hen
Avatar billede netsrac Praktikant
21. marts 2001 - 21:11 #3
Tja, du skal have nogen til at hoste din DNS før det kan lade sig gøre, www.azero.dk tilbyder det. for 5 kr i måneden.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
21. marts 2001 - 21:13 #4
Avatar billede jgk Nybegynder
21. marts 2001 - 21:13 #5
Prøv denne adresse www.azero.dk.
Avatar billede delphinewbie Nybegynder
21. marts 2001 - 21:15 #6
håber det er rimeligt fordelt:)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. marts 2001 - 21:28 #7
www.Buydomains.dk tilbyder .dk domain for kun 59kr INGEN EFTERFØLGENE betalinger kun de 40årlige kr til dk-hostmaster..
Avatar billede delphinewbie Nybegynder
21. marts 2001 - 21:29 #8
tak for hjælpen:)
Avatar billede Trez Seniormester
21. marts 2001 - 22:38 #9
1klik.dk tilbyder domæner for 61,25 med moms, 9,- for domænet og så de 40 til DK Hostmaster som man skal betale, så med moms 61,25, tror heller ikke de tager noget for at sætte dit domæne op til at pege på en ip ej heller nogen månedlig beløb for at blive ved med at gøre det.

/Trez
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
21. marts 2001 - 23:06 #10
nå nej, kun lige 500 kr om året, mener jeg...
Avatar billede delphinewbie Nybegynder
21. marts 2001 - 23:08 #11
dalberg rolig jeg ville bare give dig point fordi du svarede på spørgsmålet om man kunne eller ej. Jeg har købt et domaine hos buydomains.dk for 119kr
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
21. marts 2001 - 23:16 #12
det var til trez :o) angående hans 1klik.dk :o)
Avatar billede convinius Nybegynder
21. marts 2001 - 23:17 #13
Det var et godt valg ........de er ret flinke..og ejeren er fra flotida.  :-)  jeg har lige snaket med dem.  hehe
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. marts 2001 - 23:34 #14
enig buydomains er flinke, dog er jeg lidt bitter over at jeg ikke nåede at skrive min referencekode så jeg fik bonuspoints fra dem :-(
Avatar billede convinius Nybegynder
21. marts 2001 - 23:35 #15
øv...