Avatar billede tweak Nybegynder
29. januar 2005 - 22:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Endelig færdig, eller hvad.?

Jeg er langt om længe og efter en del forsøg blevet færdig med min for sjov side. Men hvad man ikke selv ser, ser andre. Så hvis i ville kigge på www.digitalife.dk og komme med jeres mening samt forslag til ændringer ville det bare være fint.!

Mvh
JLP
Avatar billede trekkies Juniormester
29. januar 2005 - 22:04 #1
Du har en del fejl på din side, se mere her:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.digitalife.dk%2F
Avatar billede znx Nybegynder
29. januar 2005 - 22:07 #2
Rigtig fin og flot side, ik for stor og ik for lille lige en side for mig =)
Avatar billede tweak Nybegynder
29. januar 2005 - 22:08 #3
Hvor er jeg træt af validator.! Kan siden ikke vises, er der problemer med nogen browser, nej vel.? Jammen hvad er problemet så. Siden er bygget omkring Mambo og et modul som simpelbord kan ikke validere.
Avatar billede trekkies Juniormester
29. januar 2005 - 22:10 #4
Meget fin side, jeg har set din side med følgende browsere:
Mozilla
Mozilla Firefox
Opera
Netscape

Der er ikke noget at komme efter.
Jeg synes at der mangler lidt på dit logo, men det er bare min vurdering.
Avatar billede kalp Novice
29. januar 2005 - 22:10 #5
måske lidt uoverskuelig forside.

Angående fejl.. så er der en del ubrugt tags på siden.
Avatar billede tweak Nybegynder
29. januar 2005 - 22:14 #6
znx, tak.!

trekkies, nu var det ikke for at flyve i flæsket på dig, men gud ved hvor mange gange man bliver præsnteret for validator, det er ligesom om alle lige vil fortælle en at man altså skal validere ;-) Tag det nu ikke ilde ;)
Avatar billede tweak Nybegynder
29. januar 2005 - 22:15 #7
kalp, ville det hjælpe hvis overskrifts linjen ikke gik så langt ud, så der var lidt mere afstand til den næste nyhed.?
Avatar billede trekkies Juniormester
29. januar 2005 - 22:17 #8
Hej tweak:
Det er i orden.

Når at jeg skal undersøge en side, så validere jeg den altid, da en del laver mange fejl, så siden næsten ikke virker i andre browsere end IE.

Men din side ser fin ud i de browsere jeg har undersøgt den i, så det er da fint.
Avatar billede kalp Novice
29. januar 2005 - 22:18 #9
tweak>> Det faktisk kun i midten jeg synes det ser lidt kaotisk ud. Det kan have noget at gøre med der er en hel del tekst på meget lidt plads med en ikke så tydelig skriftfarve. Ved ikke lige hvordan du ellers kan gøre, men det kan sagtens lade sig gøre at have meget tekst i midten men måske ramme det ind på en måde så det lidt lettere at se opdelingen i midten?
Avatar billede tweak Nybegynder
29. januar 2005 - 22:21 #10
trekkies ;-)

kalp, du har ret, jeg har ikke set det som et problem, men jeg kan godt se det ser lidt rodet ud. Jeg vil kigge på det.!
Avatar billede fey.dk Nybegynder
29. januar 2005 - 23:53 #11
Jeg har aldrig brudt mig om tekst på mørk baggrund. Det er ikke behageligt for øjnene.
Avatar billede tweak Nybegynder
12. april 2005 - 21:50 #12
lukker