Avatar billede madeindk Nybegynder
29. januar 2005 - 21:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Connection - Not associated with a trusted SQL Server connection

Hej eksperten!
Jeg har et problem med min MS SQL Server 2000.
Jeg har en side bygget en side i ASP, som jeg gerne ville ha skulle connecte til min MS SQL Server, men det vil den altså ikke. Jeg har givet min bruger "dbhost" lov til det hele.

Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server (0x80004005)
Login failed for user 'dbhost'. Reason: Not associated with a trusted SQL Server connection.
/medlemmer/visprofil.asp, line 25

Nogen der kan komme med en fornuftig forklaring for hvorfor den gør det og hvordan man evt. retter problemet? :)

På forhånd tak ! - Søren.
Avatar billede fey.dk Nybegynder
30. januar 2005 - 00:07 #1
Prøv at tilføje "Trusted_Connection=true" i din connection string.
Avatar billede madeindk Nybegynder
12. juni 2006 - 21:23 #2
Fandt aldrig nogen løsning på dette problem - gik over til MySQL