Avatar billede axelibsen Nybegynder
28. januar 2005 - 22:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson S700i

Jeg overvejer at købe en Sony Ericsson S700i.
Man kan bruge MP3 som ringetoner, men kan man også bruge den som MP3 afspiller?
Hvor stort et Memory Stick Duo-hukommelseskort kan der maksimalt sidde i?
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 22:26 #1
tror maksimalt er 128MB ..den kommer med 32MB
og du kan anvende den som mp3 afspiller ..eller radio... jeg har en selv
Avatar billede bleze Nybegynder
28. januar 2005 - 22:28 #2
Ja du kan bruge MP3 som ringe toner
Ja du kan bruge den som MP3 afspiller
Memory Sticks findes op til 4 gb
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 22:30 #3
bleze>> kan du lige finde en reference til hvor der står s700i kan tage 4GB ?
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 22:31 #4
ps. ikke for noget... men kan ikke finde min manual lige nu kun derfor:)
Avatar billede axelibsen Nybegynder
28. januar 2005 - 22:32 #5
Ja jeg kunne også godt tænke mig at vide det.
Det ville være lækkert hvis den kunne klare dette  "SanDisk 1 GB Memory Stick Pro DUO      959 kr."
Er PRO noget andet eller er PRO lige så godt
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 22:38 #6
Så ser ud til jeg har ret:) så 128MB er maks.. derfor kan du ikke bruge PRO

http://www.esato.com/archive/t.php/t-79504
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 22:39 #7
men blaze har ret i en ting.. de findes op til 4GB, men dit spørgsmål hvad den maksimalt kan tage.. og det er 128mb

Desværre
Avatar billede axelibsen Nybegynder
28. januar 2005 - 22:45 #8
Er det besværligt at skifte kort?
Skal mobilen skilles ad?
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 22:51 #9
overhovedet ikke! der er sådan en smart lille diskret klap på siden du kan åbne for så trykker du kortet ind så kommer det selv ud:)
Avatar billede axelibsen Nybegynder
28. januar 2005 - 22:54 #10
Fedt. Er du tilfreds med den? Vil du anbefale mig at købe den?
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 22:58 #11
Jeg er godt tilfreds med den. Var lidt bange for at jeg ville ridse skærmen fordi den er så stor, men der er ingen ridser på den og købte den lige da den kom ud! Nu er den blevet en hel del billigere må man sige:) men tør godt at anbefale den. Det er en rimelig fed telefon.
Avatar billede axelibsen Nybegynder
28. januar 2005 - 23:01 #12
Tak, jeg er overbevist.
Lige nu render jeg rundt med MP3 afspiller og mobiltelefon i lommen, det er lidt federe at kunne have det hele i en.
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 23:04 #13
Yep jeg kan som sagt ikke finde manuallen men måske kan den også afspille wma filer og de fylder jo lidt mindre jeg har ikke tested! men sjovt nok har jeg prøvet at teste en film fra nokias gp3 format eller hvad det nu hedder og det kan man altså sagtens afspille hehe
Avatar billede bleze Nybegynder
29. januar 2005 - 00:31 #14
hvis 128 mb er alt, så er den jo til grin... fordi de SKAL bruges sony's skod kort. brug dog SD eller lign istedet :)

Fra EDB-Priser: Sony MS 512 MB    512 MB / Memory Stick / Memory Stick DUO / Vægt: 2 G 1,77 kr. 907 kr.

Fatter ikke de har begrænset det til 128 mb, det er kun nok til 2.5 time i ok kvalitet