Avatar billede matti22 Nybegynder
28. januar 2005 - 19:50 Der er 15 kommentarer

Web-design.

Hej Alle.

Jeg mangler folk til at lave webdesign for mig.

Jeg skal bruge folk som kan lidt af hvert. I vil selvfølgelig få en fair betaling.

Kontakt: mc@teleselskaberne.dk

primært skal jeg bruge folk til at lave alm. webdesign, men jeg er også meget interesseret i nogen som kan lidt med webshops og gerne i flash.
Avatar billede superbent Nybegynder
28. januar 2005 - 19:53 #1
daniel.chr@gmail.com - shops, webhotel, webdesign, php/mysql o.l.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
28. januar 2005 - 20:00 #2
www.alvision.dk - stor erfaring i webshop-systemer og andre dynamiske applikationer
Avatar billede mads111 Nybegynder
28. januar 2005 - 20:05 #3
Hej,
Mit navn er Mads Timmermann..
Jeg kan designe flotte, brugervenlige og stabile hjemmesider til meget billige penge grundet jeg er under uddannelse, nemlig indefor området.

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Mere info, samt referencer på www.timmer.dk - mail: mads(A)timmer.dk
Avatar billede areon Nybegynder
28. januar 2005 - 20:13 #4
Godaften Matti,

Jeg vil kunne tilbyde dig fuldt professionelle løsninger til farvorable priser. Vi har de kompetencer som du nævner i dit spm. og et samarbejde kunne have vores interesse.

(Vi har selvfølgelig mulighed for at fakturere løsningerne)

Jeg kan kontaktes på ts@net4you.bg

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede matti22 Nybegynder
28. januar 2005 - 21:30 #5
ELSKERMAD.DK - Spørgsmål.

Hvad er det for et webshop system i bruger?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
29. januar 2005 - 09:29 #6
selvudviklet - kan lave lige hvad du ønsker billigt da de fleste moduler er lavet :)
Avatar billede matti22 Nybegynder
29. januar 2005 - 11:24 #7
Elskermad.dk - Spørgsmål

Okay, Dvs. du har et system som er let at gå til ligesom f.eks Oscommerce? Og de samme funktioner, måske endda nogle funktioner, som Oscommerce ikke har?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
29. januar 2005 - 12:54 #8
www.demo.shop.alvision.dk - en shop jeg tilbyder gratis da systemet er blevet gammelt og ikke blev færdigudviklet pga. kunden sprang fra. (kan købes meget billigt til hosting på egen server og mulighed for at tilpasse)

er pt. i gang med en hel ny version af mit webshop system der kan ses på denne adresse:
www.demo.shop.alnet.dk (langt fra færdig så mange fejl og funktioner der ikke er lavet!)

men hvis du ønsker noget skræddersyet til dig er dette også en mulighed.
Avatar billede saucer Nybegynder
29. januar 2005 - 13:32 #9
Du kan kontakte mig på info(at)saucer.dk

ref. www.saucer.dk / www.duo-interactive.dk
Avatar billede matti22 Nybegynder
29. januar 2005 - 23:52 #10
Elskermad.dk - Spørgsmål

Hvor meget for den shop på alvision? Og er der betalingsmodul osv. med.?

Hvilke funktioner har den?
Avatar billede retep Nybegynder
30. januar 2005 - 00:18 #11
Hej Matti22 :)

Vi leverer både webdesign og bl.a. shopløsninger. Alt er egenudviklet = let at tilrette / skræddersy.

Referencer er på adressen:
http://www.at-orbital.com/ref.php

Du er meget velkommen til at ringe 7027 1999 eller skrive en mail, hvis du vil have mere info!

pa(snabela)at-orbital.com

Venlig hilsen
Peter Aude
AT-Orbital
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. januar 2005 - 12:20 #12
du kan kontakte mig på anders[snabela]alvision[punktum]dk så kan jeg give dig et godt tilbud.

Systemet er som du kan se det på www.demo.shop.alvision.dk og der er ikke noget betalingsystem (hvis du mener betalingskort) med, men eftersom det bliver smidt over på en server du har har du jo selvfølgelig mulighed for at tilpasse systemet efter dine behov :)
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
11. april 2005 - 04:31 #13
Hi Matt, Jeg er interesseret, du kan kontakte mig på azurtain@pc.dk

Jeg er lige blevet færdig med med min Multimediedesigner uddannelse. Så jeg kan både lave Webdesign og Flash.

Håber at høre fra dig så jeg kan sende dig nogle eksempler på designs jeg har lavet.

Mvh. Alex
Avatar billede matti22 Nybegynder
11. juni 2005 - 15:04 #14
lukket
Avatar billede matti22 Nybegynder
23. juni 2005 - 10:06 #15
Lukket