Avatar billede dvk Nybegynder
28. januar 2005 - 16:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan man 'fryse' en hjemmeside?

Hej alle..

Jeg er efterhånden blevet godt og grundig træt af alle de reklamebannere mm. der blinker og hopper når man går ind på en hjemmeside.

Kan man ikke downloade et program der kan fryse det billede man har i browseren?

På forhånd tak - Og god weekend!

Daniel
Avatar billede nopsen Ekspert
28. januar 2005 - 16:18 #1
hvis du går ind på www.spywarefri.dk kan du finde et link til et program der hedder ie-spyad, følg anvisningen derinde så ser du stort set aldig en reklame mere.
ad aware har også indbygget en ad blocker.
på deres side står der også en envisning på hvordan du tilføjer en liste af ad adresser til en fil i windows, så du kan slippe for flere reklamer og de har en lang liste du kan copy and paste.
Avatar billede dvk Nybegynder
02. februar 2005 - 13:13 #2
Problemet er at jeg gerne vil se reklamerne...

Jeg vil bare kunne fryse dem, så de ikke blinker. I pricippet ligesom når man trykker på det røde kryds i IE, så fryser nogle af reklamerne.
Men der er efterhånden mange man ikke kan stoppe på den måde.