Avatar billede lulc Nybegynder
28. januar 2005 - 10:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Feedback - Skal jeg fortsætte, eller lave om?

Jeg har fået et job hos en ven, der har startet et lydtech-firma.
Jeg har før kun arbejdet i flash, men siden jeg er kommet på en uddannelse hvor jeg sidder ved en computer hele dagen (som ikke har flash, men stones webwriter) har jeg ikke kunnet lave det specielt flot. Det er mest farver, idéer og positioner af elementerne.. Forestil jer at det bliver centreret i stedet for at være i venstre side. Senere tager jeg toppen ind i flash og laver nogle knapper til de links:)
Skal jeg fortsætte med designet?

http://www.youthnited.dk/airsound/airsound.htm

-Lucas
Avatar billede fromse Nybegynder
28. januar 2005 - 15:29 #1
Fortsæt, og lad os se hvad det kan blive til... :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
29. januar 2005 - 12:04 #2
jep samme siger jeg.. det skal nok blive et fedt site, men eventuelt sæt en align="center" på
Avatar billede jakoblacour Nybegynder
30. januar 2005 - 16:56 #3
Det ser rigtig godt ud.

Din top er fed, men jeg syntes godt du kunne udnytte den horisont fornemmelse noget mere. Det kunne gøres ved at dine skygger ikke går ind i anden tekst, men får lov at give en spejl fornemmelse. Samtidig kunne du gøre menu knapperne skrå for at give perspektiv i billedet.
Avatar billede lulc Nybegynder
07. februar 2005 - 11:27 #4
Takker for tippet..